Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Entusiastiske og energiske sælgere - er du en af dem??????

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Fra  Holmes WebDesign Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er for tiden ved at udbygge min lille virksomhed. I den forbindelse er jeg kommet til den erkendelse, at jeg nu har behov for at få en række sælgere til at sælge mine produkter.

Er du selv interesseret, eller kender du eventuelt andre der ønsker et godt arbejde som sælger,  så er dette job sikkert lige noget for dig. Du vil få et job hvor der er plads til udfoldelse og samtidig være med til at udarbejde den mere generelle salgsstrategi for vores produkter.

Vores produkter er, når alle delene samles, det bedste du kan få, når en virksomhed skal på nettet for første gang. Det er kort fortalt hele molevitten, lige fra virksomhedens hjemmeside, SEO, SEO-monitor pakker, website analyser, mail-skabeloner, grafiske løsninger og Flash til bannere. Samtidig løser jeg også re-designs af eksisterende hjemmesider, samt samler op der hvor hjemmesiderne blev "tabt".

Er det noget for dig, eller kender du en der vil have interesse i jobbet, så kan du læse mere her: http://www.1-holmes.dk/sales/saelger-add.pdf  

Mvh.

Holmes

Holmes WebDesign

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)