Vi er 3 unge fyre, 17, 18 og 19 år. Alle ved navnet Tobias, som er gået igang med et projekt.
I starten startede vi med at mødes og designe og redigere billeder til facebook-brugere og mindre virksomheder/organisationer. Både med grafisk design, tegne opgaver mm. men også helt ud til manipulation af billeder. Dette gik godt, men vi begyndte at kede os ved da, da vi ikke kunne se nogle udfordring længere.
Så gik jeg (Tobias Skov) igang med at arbejde med lidt design af tøj, t-shirt, sweatshirts mm. både til drenge og til piger. Primært med print kun. Designet med både "Adobe illustrator og photoshop" begge af version CS6. Men også i et mindre omfang med programmet "Marvelous Designer 2". Da jeg fortalte de andre 2 drenge om hvad jeg havde gang i og havde sendt dem det jeg havde lavet var de begge friske på idéen omkring at starte med at designe tøj!
Vores ønske er at få lov at designe tøj via en producent, som selv producere også få lov at sælge tingene på vores egen side, med promovering af vores produkter til jer, i ville også kunne få jeres produkter på vores side, og få fuldt udbytte af jeres. Dog ved at lade vores komme igennem. Vi er alle 3 unge "kendte" bloggere, med et stort netværk på omkring 5000-6000 mennesker på facebook, og venner med over 20.000 følgere på facebook, som ville ville have interesse i at promovere os!
Hvis der er nogle der er friske er i velkommen til at skrive til mig, da jeg står i spidsen for projektet, og vi kan evt. snakke detaljer, da jeg ikke vil frem med % oversigt af promoveringen.
Håber der er nogle der kan hjælpe, det ville betyde meget for os, vi er også villige til at høre på jeres idéer eller råd angående projektet.