|
Hej, Jeg startede som selvstændig for et år siden. Min svigermor er bogholder, så hun tilbød at lave mine regnskaber mm for mig. Det var jeg meget taknemlig for i starten, da jeg ikke var helt sikker på mine indtægter. Men jeg overvejer nu og få det lavet ude i byen i stedet, da det kan være lidt træls at svigermor ved præcist hvad man tjener osv. Lidt om min virksomhed: Jeg har en god stabil indkomst i firmaet hver måned. Jeg er en enkeltmandsvirksomhed. Jeg har 4 kunder, som jeg sender en faktura til hver måned. Fakturaene bliver lavet i word. Min kasseklade laver jeg i Excel. Jeg har ikke mange udgifter. Dem jeg har bogfører jeg i Excel. Gemmer kviteringerne pr. år i en plastiklomme. Jeg kan selv lave moms indbereting. Er det muligt at sige hvad en revisor/bogholder vil koste mig om året? Og eventuelt link til nogen jeg kan kontakte. På forhånd mange tak. |
Hos Ageras kan du helt gratis og uforpligtende få 3 tilbud fra advokater og inkassofirmaer, der kan hjælpe dig med at opkræve dit tilgodehavende – klik her.
Bliv gratis medlem