Er der nogen som kan anbefale et godt videoredigeringsprogram, der kan kører på en win2000 maskine? Det må gerne være et program der er nem at bruge, og bare jeg kan klippe, lave overgange, og lave tekst (web-adresse i bunden af billedet).
Jeg ved ikke om windows movie maker kan køre på win2000?. men som Brian siger, kan det i hvert fald det.
Har personlig arbejdet lidt med Adobe Premiere, Ulead Studio, Pinnacle, Windows Movie Maker, iMovie(tror jeg det hedder) og Sony Vegas faktisk en del i alle programme.
Det er KLART! Vegas der overskygger dem alle, Så kan Adobe godt gå hjem at lægge sig. Har lavet 100 vis af SpringGymnastik Film i Vegas, de fleste jeg kender, som også laver det. bruger også vegas.
...Men.!. det kan godt være at Vegas virker lidt svært sådan at gå ind til uden nogen viden, jeg have en del problemer med at komme igang.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Jeg tror faktisk at windows movie maker vil klare jobbet, da jeg bare skal lave nogle 2-5 minutters videoer til youtube. Det ser dog ud til at det ikke virker på win2000, men så må jeg bare bruge min bærbare med XP. Så må det komme an på en prøve, om min bærbare har power nok til videoredigering.
Ellers må jeg ud og købe ny computer, og hvis der skal et andet program til, så tror jeg det bliver Pinnacle eller Adobe Premiere (som jeg har arbejdet med før), men vil da også lige kigge på Vegas.