Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afslag om betalings kortortsaftaler fra Nets/teller..hvad er forkert/rigtigt..?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen og go påske..

Jeg vil høre om i kunne hjælpe mig og min shop videre ...

Jeg har så sent som i Lørdags fået afslag fra PBS/TELLER, der siger flølgende:

• angivelse af de kort, der kan betales med (kortnavnet skal skrives, f.eks. MasterCard, Visa osv.)
  • kortlogoer for de kort, der kan betales med. NB! Visa-kortlogo bruges IKKE ved Dankort-betalingskortaftaler
  • beskrivelse af handelsbetingelser, herunder leveringsbetingelser og fortrydelsesret / skal forefindes på dansk da der er søgt Dankort aftale
    • transaktionsgebyret må ikke overstige de af Nets fastsatte gebyrer
    • modtages Dankort, skal valutakode benævnt DKK anvendes og påføres samtlige prisangivelser, i hvert fald siden, hvor kunden kan gennemse sin bestilling
    • beløbet må tidligst trækkes på kortholders konto, når varen afsendes.

Jeg mener jeg så godt som muligt har angivet kortene både ved produkt siden, ved fodnote (secure shopping) og under FAQ-page.

Under produkt siden har jeg brugt tellers kort logoer ( dankort og MasterCard, Maestro, Visa, Visa Elektron, JCB og American Express) Dvs både de danske og udenlandske kort logoer er angivet, fra deres billede arkiv https://www.teller.com/da/ForsideDansk/Materialer-og-nyhedsbreve/Aftaletype-og-logoer/Logoer---internethandel/

Jeg har hele tiden forsøgt lave min side på udenlandsk, da jeg primært henvender mig til det udenlandske markede, og ik til det danske..., men kan nu forstå at jeg skal lave den på dansk, samt angive danske priser, samt den danske Valuta. Kan jeg slippe for det, hvis jeg dropper Dankort aftalen, og kun kører med det udenlandske? Eller hvad synes I..

Jeg har sørget for at fortælle både under FAQ og SECURE SHOPPING page, at beløbet først trækkes fra kortholders konto, når varen afsendes...., så jeg er ik helt med.

Håber der er nogle venlige sjæle der vil hjælpe mig lidt videre på vej,..

på forhånd tak og rigtig go påske

mvh

CRAZY

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)