Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt søges til tøjleverandører

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :-)

Jeg vil utrolig gerne starte noget tøj salg op ( til piger,kvinder,damer) Med noget webshop til at starte med, også måske butik i fremtiden, hvis det går som det skal ...  

Er der nogle der ved hvornår man får kontakt til noget leverandør? Og er der måske nogle af jer herinde der er leverandør, eller som kender nogle, som kender nogle der er, osv .. :-) ? 

Håber i alle har haft en god påske .. 

MVH jessica ... 

Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 17:21

Hej Jessica

Vi er et dansk firma som har arbejdet med import i længere tid. Vi har mange gode forbindelser til forskellige leverandørere - også til tekstil og tøj. Vi ved at det kan være risikabelt at handle med leverandører i for eksempel Kina, Indien, osv. Derfor er det måske bedst at du i første omgang prøver at få noget op at køre med et dansk firma - og her kan vi hjælpe.

Hvad er dine ønsker med hensyn til kvalitet, pris, osv?

og hvad for noget tøj leder du specifikt efter? Er der tale om jeans, t-shirts, kjoler, sko, osv eller har du i første omgang kun overvejet et begrænset sortiment?

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Du er velkommen til at sende mig en mail på beway@twob.dk

Med Venlig Hilsen

Beway Bakir,

twoB

www.twob.dk

+45 22 61 62 53 / beway@twob.dk

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 17:32

Hej Jessica.

Hos www.trademen.dk sælger vi en hel del forskellige tøj til damer til nogle enormt gode priser.

Prøv at gå ind på siden og se nogle af vores varepartier. Måske er der noget der, som du kan bruge :-)

Du er velkommen til at sende mig en PM eller maile mig på kristian@trademen.dk

Mvh.

Kristian Mølgaard

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 11:51

Hej Jessica

Jeg arbejder hos en designer som sælger til engros, det hedder Tankestrejf, og du kan altid ringe eller skrive en mail til webshop@tankestrejf.dk, så vil jeg gerne være dig behjælpelig med flere oplysninger.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)