Hej Alle Jeg sidder som hovedudvikler i et webbureau der hedder Skandiaweb. Vi har netop udviklet en helt ny Webshop, som er optimeret efter alle kunstens regler (og i et nært samarbejde med E-Pusher Vores produktionsafdeling har kigget den igennem for de mest graverende fejl, men jeg kunne godt tænke mig at høre nogle andres mening. Adressen er: http://skandiashop.s-6.dk Kom med jeres umiddelbare og uforbeholdne mening om alt fra design til struktur osv. I skrivende stund er der lidt problemer med sprogfilerne, det er derfor at teksten er på engelsk, og der mangler nogle tekster hist og pist. På forhånd tak. Skulle der være nogle der kunne tænke sig at få en Skandiashop er i velkommen til at skrive. |
Goddag dig der :)
Nu har jeg tidligere arbejdet med mange forskellige webshops systemer til min egne webshops. Ved første øjekast ser det rigtig fornuftigt ud. Dog synes jeg det er ærgeligt du ikke vælger at føre temaet blå hele vejen igennem, så du ikke går over og bruger brun skrifttype. Derudover synes jeg også det er unødvendigt at gøre siden så lang, er det nødvendigt at have så lang bund på, kunne det ikke nøjes med at være end 2-3 cm, så man ikke har det spild i bunden?
Jeg har desværre ikke haft tid til at kigge alle underkategorierne igennem for fejl, men vil meget gerne se på det igen senere, kan eventuel sende dig en mail med feetback.