Kære Amino brugere. Jeg arbejder for et lille konsulentbureau som har fået til opgave at hjælpe med udviklingen af det digitale system for ansøgning om sygedagpenge. Vores opgave består især i at finde ud af hvilke behov dem der bruger/skal bruge systemet har og hvilke gode og dårlige ting der er ved systemet som det fungerer nu. En af de grupper vi er opmærksomme på er iværksættere/freelancere, som har en særlig dobbeltrolle fordi de både er arbejdsgiver for sig selv og modtager af sygedagpenge. Derfor vil jeg høre om der er nogen af jer herinde der enten er på sygedagpenge eller har været det for nylig, som vil deltage i et interview om forløbet? Interviewet er anonymt og man vil få en gave til 300 kr. (kan eventuelt byttes til kontanter) som tak for hjælpen. Vi kommer gerne ud til dig og laver interviewet. Skriv til mig på mr@designbyresearch.dk hvis du har lyst til og mulighed for at hjælpe. Håber at høre fra jer. De bedste hilsner Mads Ringblom Design by Research |
helt naivt spurgt - selvstændige kan vel ikke få sygedagpenge i det offentlige uden at ha tegnet en særskilt forsikring? Er det til helt selvstændige at i skal udvikle det system f.eks. til økonomistyrelsen eller er det til et forsikringsselskab?