Hej Aminoer, Jeg har lavet den her side: http://mitlink.dk/349 . Jeg ønsker nu lidt feedback på den, og evt. nogle idéer til hvordan den kan konvertere bedre Go' aften! Mads |
Det første der springer i mine øjne er domænet - billig(t)-hosting.dk - t'et er overflødigt.
Dernæst virker det som om du har sat sammenlignings-boksene op med håndgranater i IE - måske er der også for meget information. Du burde nok overveje et horisontalt skema, hvor samtlige værdier står listet lodret, så det er nemmere at sammenligne.
Jeg havde nok også valgt en anden farve og skrifttype til at vise prisen - og et tydeligere navn på hvilken host det drejer sig om.
Du bruger bitly til at skjule affiliate links - i sig selv ikke nogen god idé - installér hellere Simple URL plugin på Wordpress og lav nogle ordentlige links. Du kan så f.eks. lave dem så de hedder billigt-hosting.dk/go/affiliate-link - så laver du bare en robots.txt hvor du sætter et stykke kode ind der stopper søgemaskiner i at crawle dine affiliate links. På den måde vil din side virke mere "reel" i søgemaskinernes øjne, og dine besøgende vil ikke lige så nemt kunne gennemskue at det er reklame links.
Der er fejl i linket under "dinhost" - fejl 404.
Mht. designet så havde jeg nok overvejet lysere og mere enkle farver. Og så få selve sammenligningerne længere op på siden, så de springer lige i øjet på gæster. Supplér gerne med artikler om hvordan man optimerer Wordpress installationer, sikrer sin hjemmeside mod hacker angreb, osv. osv. :)
Held og lykke!