Hej Alle Jeg skriver dette indlæg da jeg lidt er i vildredde !! Kort fortalt er jeg tidligere selvstændig, og har derfra gæld. Jeg blev syg og har i den forbindelse taget en uddannelse som Byggeteknikker AK. (min virksomhed for en håndværks virksomhed med 2-5 ansatte) Jeg er forpligtet økonomisk da jeg har en søn, samt en ny påvej. Situationen er den, jeg desværre blev fyrret som projekt leder, da der skulle spares og jeg var sidst ankommet. Så står nu uden job. Mildest talt aner jeg ike hvad jeg skal, men har dog lyst til at starte op igen. Denne her gang med andet end at udføre håndværk, om ikke andet selv, da jeg ikke kan fysisk mere! Jeg har kontakter i forsikrings verdene så taksator kunne være en ide, er meget interesseret i PCB og Asbest, og ville ger arbejde med det, prøve tagning osv.har gode forbindelser både til enkelte arkitekter, hoved og total entrprenører samt mange håndværkere og bredt med dem. jeg kunne nemt, hvis jeg samlede pengene, tage uddannelse som bygnings sagkyndig lige så. Kan man kombinere det hele, og tilbyde entreprise, men EUér til at uføre samt de andre ting ? Eller er det at skyde med total sprede hagl, eller skal jeg bare hoppe ud i det ? skal jeg i det hele taget være selvstændig, ved jeg en dag skal være det igen, men er det nu. (familien taget i betragtning) jobne hænger heller ikke på træerne. ! Alle input er velkomne her, er YDERST åben :) Mvh. |
Ideer, til kompetencer - Ny virksomhed
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)