Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du hjælpe mig i mål??

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise:
Hej Jesper,

Jeg har ikke kendskab til iværksætter i - overhovedet! Men vil alligevel komme med, noget der måske kunne være et forslag.

Du kunne evt. lede efter en der vil kunne programere jeres website. Eftersom jeg siger jeres, vil være at du ikke skulle betale for den ydelese du får, men at i skulle træde end i det som et partnerskab.

Her tænker jeg at det kunne være en studerende, eller måske en nyuddannet programør som ikke har kunnet finde et lønmodtager job, og derfor givetvis er på dagpenge.

Jeg personligt kan bedre investere tid end penge - nu jeg ikke selv er født med en fed bankbog eller pengetræer - så derfor tænker jeg at der også er andre, der ville ty til det.

Såfremt at de kan se det er en god idé, også er tid (Hvis man alligevel har nok af den) ikke det værete at miste. Hvis det skulle ende sådan.

Hej Louise.

Tak for dine tanker.

Det er desværre ikke så nemt, at få programmører ind i sådanne projekter, da der ligger utrolig meget arbejde i det - uden garanti for belønning.

Dette, uanset hvor fantastisk ideen er.

Mvh. Jacob

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 01:14

Okey, det kan godt ske du har ret.

Jeg kender bare et par stykker, der var programmører der har gjort sådan, så tænkte at det kunne være mulighed. Men det er jo også kun hvis det var studerende/ledige det nok kunne lade sig gøre. :-)

Held og lykke, håber du finder ud af det til sidst og får dit projekt bragt ud i livet.

Mvh
Louise

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 01:24

Mingle mingle mingle.... Det er et must for folk der ikke kan det hele selv. Det er endnu mere et must for folk der mangler tid i de 24 timer om dagen. For så skal man pludselig KUN gøre det man er rigtig god til og lade andre gøre alt andet.

Til det du skrev med at det var svært at beskrive 6 måneder projekt. Du skal helst på 10 minutter kunne fortælle, hvilket behov du dækker som ingen andre gør, hvis behovet bliver dækket af andre, hvorfor er din løsning bedre! Så derfor vil jeg vove at du sagtens her kan fortælle hvilket behov lige præcis din sociale platform dækker som facebook, google+, twitter, amino, linked, scor, osv. osv. ikke dækker.

Fyr den af og overbevis os, hvis du ikke kan gøre det her så kan du heller ikke overbevise en studerende. :)

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 01:40

Rune Svenninggaard:

Mingle mingle mingle.... Det er et must for folk der ikke kan det hele selv. Det er endnu mere et must for folk der mangler tid i de 24 timer om dagen. For så skal man pludselig KUN gøre det man er rigtig god til og lade andre gøre alt andet.

Til det du skrev med at det var svært at beskrive 6 måneder projekt. Du skal helst på 10 minutter kunne fortælle, hvilket behov du dækker som ingen andre gør, hvis behovet bliver dækket af andre, hvorfor er din løsning bedre! Så derfor vil jeg vove at du sagtens her kan fortælle hvilket behov lige præcis din sociale platform dækker som facebook, google+, twitter, amino, linked, scor, osv. osv. ikke dækker.

Fyr den af og overbevis os, hvis du ikke kan gøre det her så kan du heller ikke overbevise en studerende. :)

Hej Rune.

Det har du jo ret i.

Jeg vil stærkt overveje at lægge konceptet på bordet. Det kan godt være, at det er vejen frem!

Tak for det.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)