Jeg har pga. tidsmangel valgt at frasælge diverse hjemmesider og Fælleskalender er en af dem. Fælleskalender har et kæmpe potentiale, men desværre har jeg ikke tid til at indfri det, derfor får du/i nu muligheden for at købe en flot hjemmeside der er ovre de mange første start vanskeligheder en hjemmeside oftest har i opstarten. Se den her: Fælleskalender er den bedste online dele kalender som findes på nettet og som er gratis at bruge. Kalenderen kan desuden bruges til at uploade billeder og filer, hvilket ingen andre online kalendere kan... Jeg har diverse ideer om at lave en VIP betalingsdel hvor man f.eks. får flere muligheder som ingen reklamer, mere plads til upload osv. Der er over 200 brugere. Der er ADMIN del med hvor man har mange muligheder. Pris ide: 30.000 kr. Kom gerne med forespørgsler, bud eller kommentarer enten her eller på e-mail/telefonnummer. Venlig hilsen Klaus Frederiksen Aalborg klausf@hotmail.com Tlf: 30526393 |
Hej Klaus,
Besøg Socialbooster.dk - Der kan du også sætte dit domæne til salg, helt gratis!
God dag :)
//Retromedia.dk