Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop til digitale og fysiske produkter og services med integration til E-conomic og Quickpay

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Long time, no see - jeg lurker dog herinde fra tid til anden. Har søgt på overskriften, men ikke fundet noget brugbart.

Jeg bruger nu Zenbilling og Quickpay, men ZB kan ikke integreres med E-conomic, så bogføringen lettes. Jeg er derfor ude efter et andet system - det kunne være et godt shopsystem til WP med integration til Quickpay (Dankort) og E-conomic. Shoppen skal kunne sælge både digitale og fysiske produkter. Nogen erfaringer I kan dele med mig omkring det? På forhånd tak :)

God påske

Mette

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 08:59

Jeg ved at der findes et par fornuftige plugins til Magento, der snakker sammen med e-conomic, men jeg har ikke nogen konkret erfaring med dem.

Ellers er der det meget roste nye danske system shoporama, der også har integrationen med E-conomic. 

Der er en lidt ældre tråd her, hvor de diskuteres: http://www.amino.dk/forums/t/88446.aspx 

\Mikkel

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:32
Tak for svaret - Magento er dog ikke WP og dit forslag duer derfor desværre ikke.

God søndag :-)
Fra København
Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:50

Hej Mette

Jeg læste dit indlæg og spørgsmål.

Hvorfor vil du bruge CMS platforme til en webshop?

Fra min synsvinkel er det grundlæggende spørgmål, som man bør stille sig selv:

A. Vil jeg "informere" på internettet?

B. Vil jeg "sælge" på internettet?

Hvis man ønsker at informere på internettet ville jeg til enhver tid vælge Wordpress eller et andet CMS platform.

Men når du nævner at du skal sælge på internettet og endda bruge en e-conomic integration vil jeg klart anbefale at du vælger en platform som tager dets udgangspunkt i at sælge på internettet. Dermed får du en lang række standard funktionaliteter med som ikke er tilfældet med Wordpress eller Zenbilling.

Valget af shopsystem er så en religion, men Prestashop og Magento vil helt sikkert kunne løse dit behov for salg af både digitale og fysiske produkter og kan let integreres med E-conomic og quickpay.

Mvh,

Jacob

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 10:11

Nu skriver du jo sådan set ikke i dit spørgsmål at det SKAL være i WP, men at det KUNNE være i WP. Men derudover er jeg ret enig med Jakob - hvorfor ikke vælge et "rigtigt" shop system istedet for et CMS?

\Mikkel

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for jeres svar - det er superfedt I gider bruge tid på det :)

Jeg ser frem til at få svar på mit konkrete spørgsmål fra nogen der har erfaring med WP.

Hav en dejlig dag

Mette

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)