Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Auktion ved forretningsflytning - tilladelser og krav fra myndigheder ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa 

Da jeg skal flytte i andre lokaler og om rokere lidt mht forretningsgrundlaget vil jeg sælge ud af en del af de ting og sager jeg har. 
Det drejer sig om varer, inventar og maskiner

Jeg havde tænkt at holde en auktion over tingene - men er kommet lidt i tvivl om man så skal have tilladelse og om man skalhave særlige folk til at stå for alt det med auktionen

Kan jeg bare reklamere med at den dato holdes der auktion over ALT på den og den adresse. Gennemsyn fra kl 8 til kl 10 - auktionen starter kl 10 !
Jeg havde tænkt mig at gøre det a la DAM auktioner - hvor folk bliver registreret med et nummer og så kan de byde med det nummer. og så er det det beløb de byder som de skal betale - ikke noget med momsen og gebyr osv. De får selvfølgelig en kvittering på hvad de har købt osv. og de SKAL fjerne det købte samme dag. ! Da det slet ikke er dyre ting eller store ting jeg vil holde auktion over mener jeg disse betingelser er okay ! 

Men mit store spørgsmål er - kan man bare gør sådan uden en elelr anden form for tilladelse ?

Hvem ved det ?

på forhånd tak !

Kenn Bo  

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)