Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktfotos med vandmærke

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa
Jeg skal snart i gang med at lave produktbilleder til min webshop. Indtil ny bruger jeg billeder som leverandørerne leverer, men jeg kunne godt tænke mig at de fremover gerne må være lidt mere kreativ :)

Jeg er jo ikke interesseret i at billederne bliver brugt andre steder, sammentidig med at det jo ikke gør noget at man kan se hvor billedet kommer fra.
Derfor - vil det være en god ide at lægge et lille diskret logo ind som vandmærke? Eller blot logo i nederste hø hjørne på billederne? Findes der et godt redskab til at lave vandmærker?
Hilsen Erik
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 13:34

Hej Gilpa

Prøv eventuelt at høre dit webbureau, om de ikke kan arrangere det, sådan at det automatisk påføres, når du uploader et billede i din shop?

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 14:13

Hej Erik

Hvis du selv skal gøre det - er der flere muligheder alt efter, hvilke billedbehandlingsprogrammer du har.

Med fx. Photoshop eller Photoshop Elements, har du mange muligheder både med tekster og logo.
Du kan placerer det præcis hvor du vil, og selv bestemme hvor tydeligt det skal være.

Med det gratis Picasa - kan du ligge en tekst på.
Så vidt jeg husker kan du ikke bestemme ret meget om placering og størrelse på teksten - og det er kun tekst - og ikke tonet ned.
Men du kan ligge det på mange billeder på én gang.

Det gratis program IrfanView - kan også ligge tekst på som vandmærke.
Du kan gøre det på mange billeder på én gang - og selv bestemme størrelse og placering af teksten - og hvor tydeligt det skal være.

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 14:58

Hej Erik

Et vandmærke i nederste hjørne af dine billeder er ikke så effektivt, så beskærer man jo bare billedet lidt og så er din mærke væk.

Jeg bruger selv Photoshop Elements, i min shop, du kan kikke på mine billeder de er mærket rigtig mange af dem.

Se vandmærkerne

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)