Jeg er en fyr på 16 år, der altid har haft en drøm om at en dag at eje mit eget firma, tjene penge, leve godt osv. Drømmer vi ikke alle om det? For lidt tid siden slog det mig.. Jeg skulle da selvfølgelig åbne min egen blog. Det er en blog ligesom Flickr og Pinterest. Altså - det er en slags blog, hvor du poster billeder, ser billeder, hvilket ikke bare er at SE billeder. Med min hjemmesides features er der mulighed for at finde mange interessante billeder til bl.a. inspiration til feriesteder, hvis du har brug for billeder til et skoleprojekt, fremlæggelser etc. Det er så meget mere end bare at surfe rundt og se billeder. Hvis du f.eks. har et skoleprojekt, hvor du skal lave en kæmpe fremlæggelse om naturen, dyr eller whatever, skal du højst sandsynligt bruge mange billeder til dette projekt. Imglar - mit firma - gør dette meget let for dig. Det, du skal gøre, et bare at klikke ind under "Categories", vælge "Animals" - eller hvad du nu skal bruge - trykke på "Tilføj til", vælge et album inde på din profil, og puf så har du et billede inde i dette album. Til et skoleprojekt er man for det meste flere om projektet, og der vil derfor også være flere, der leder efter disse specifikke billeder. Derfor har vi lavet en feature, der løser dette problem. Hvis du går ind på et af dine album - det album, du skal bruge til dit skoleprojekt - kan du trykke på en knap, der hedder "Invitér". Så kan du f.eks. bare tilføje dine kammerater, så I alle sammen kan tilføje billeder til dette specifikke album. Det kræver dog, at de alle sammen har en bruger på vores hjemmeside. Hvis du er interesseret i at se, hvem der egentligt følger dig og ser dine billeder igen og igen, kan du bare trykke på knappen "Who's following me?", hvorefter du vil kunne se en statistik over, hvem der følger dig; alder, land, køn etc. Der vil også blive lavet en sektion, der hedder "Contests", hvor der altså vil blive afholdt konkurrencer. Det kunne f.eks. være, at man skulle tage et billede af det sødeste dyr, det allerbedste billede af naturen etc. etc. Hver konkurrence vil så blive afholdt i et bestemt antal dage, og når den konkurrence er ovre, vil der blive åbnet en ny konkurrence. Det billede, der har fået flest likes, når konkurrencen er ovre, vinder. Inde på ens profil vil der så også stå, hvor mange konkurrencer man har vundet Alle siderne er ikke blevet lavet helt færdige endnu. Vi mangler bl.a. "Help", "Privacy Policy" etc. Men selve de grundlæggende sider er blevet lavet. Der er dog plads til lidt forandringer eller tilføjelser af nye features. Jeg vil nu give dig et link til profil-siden og til forsiden af vores hjemmeside: Forside: http://designbylucas.com/imglar/index3.png Profil: http://designbylucas.com/imglar/profile3.png Jeg håber, du vil overveje dette, og forhåbentligt kan vi lave en solid aftale og opbygge et godt partnerskab. Tak! Venlig Hilsen Markus Bomberg |
Investorer til ny hjemmeside-blog søges!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)