Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikel om Amino i Børsen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

I dag den 14. august 2007 er der er super artikel "Lad iværksætterne være" i Børsen, hvor Martin får 2 sider til at fortælle om iværksætteri og bl.a. også Amino Smile Tillykke med artiklen Martin, og jeg kan kun give dig ret, at der ikke skal gives økonomisk støtte til iværksættere. Brug hellere pengene på at motivere flere til at blive iværksætter og nogle bedre rammer for iværksætteri. Glæder mig til, at du åbner en TV-station om iværksætteri og med fokus på det positive. Smile

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:52

jeg læste den også og glæder mig til en omgang jæntetæsker-tv!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:17

Lyder utrolig spændende. Glæder mig til at se det komme i luften.

Skulle den gode Hr. Thorborg læse med i denne tråd kan jeg da anbefale ham om at lure lidt på www.photoshoptv.com som har formået at skabe en succes med net-tv på nettet, og er sikker på man kunne lære meget af lige at skimte deres ting igennem.

Som f.eks. at køre det via en podcast så ITunes altid henter de nyeste udsendelser ned automatisk.

(vel og mærket hvis det bliver tv på nettet - jeg synes artiklen på erhvervsbladet var lidt tvetydig, børsens artikel har jeg desværre ikke fået læst endnu)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:30

Jeg havde faktisk håbet at kunne starte i år, men det bliver nok først i starten af næste år før jeg kan finde tiden til projektet.
Men det gør at jeg har god tid til at få alt på plads :-)
Og ja, det bliver sjovt.

Dbh Martin

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 21:32

Kanon intaritiv Martin. :D endnu en fuld træffer fra dig. :)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 21:34

Hej!

Læste også selv artiklen, og er ligeledes enig i Martin Thorborgs synspunkter. Det er desuden godt at se, at Amino blev nævnt. :)

Held og lykke med Amino TV, Martin!

Mvh. Artemis

Tilmeldt 18. Aug 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:01

Det var en super artikel! Og jeg er helt enig i, at der ikke skal smides penge efter folk, der i bund og grund ikke duer som iværksætter. F.eks. kan man via AF kun få adgang til offentlige pengeressourcer til iværksætteri hvis man har været arbejdsløs i perioden inden opstart af egen virksomhed. Men hvis man går direkt fra ansættelsesforhold til at blive selvstændig er der ingen hjælpe at hente! Altså er det dem, der IKKE viser initiativ, der får penge!! Helt forkert!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)