I dag den 14. august 2007 er der er super artikel "Lad iværksætterne være" i Børsen, hvor Martin får 2 sider til at fortælle om iværksætteri og bl.a. også Amino |
jeg læste den også og glæder mig til en omgang jæntetæsker-tv!
I dag den 14. august 2007 er der er super artikel "Lad iværksætterne være" i Børsen, hvor Martin får 2 sider til at fortælle om iværksætteri og bl.a. også Amino |
jeg læste den også og glæder mig til en omgang jæntetæsker-tv!
|
Lyder utrolig spændende. Glæder mig til at se det komme i luften. |
Jeg havde faktisk håbet at kunne starte i år, men det bliver nok først i starten af næste år før jeg kan finde tiden til projektet. |
Kanon intaritiv Martin. :D endnu en fuld træffer fra dig. :) |
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
Hej! Læste også selv artiklen, og er ligeledes enig i Martin Thorborgs synspunkter. Det er desuden godt at se, at Amino blev nævnt. :) Held og lykke med Amino TV, Martin! Mvh. Artemis |
Det var en super artikel! Og jeg er helt enig i, at der ikke skal smides penge efter folk, der i bund og grund ikke duer som iværksætter. F.eks. kan man via AF kun få adgang til offentlige pengeressourcer til iværksætteri hvis man har været arbejdsløs i perioden inden opstart af egen virksomhed. Men hvis man går direkt fra ansættelsesforhold til at blive selvstændig er der ingen hjælpe at hente! Altså er det dem, der IKKE viser initiativ, der får penge!! Helt forkert!
|