Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til Kontor i Vejle.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Jeg har nu i et godt stykke tid gået og kigget efter et passende kontor til min virksomhed InMoto Reklamebureau.

Min søgen har varet længe, men jeg føler nu efterhånden at den er ved at være ovre.

Jeg har fundet frem til et lækkert 19m2 kontor ved IT-innovation Vejle (Ligger på Havneparken 2). Med til kontoret hører, mødelokaler, et stort auditorium, telefonpasning, reception, osv.. Samt der ligger en stor og flot kantine som IT-innovation Vejle deler med en Kursusafdeling.

Der er dog lige den hage ved det, at de ikke har nogen ledige kontorer på under 19m2, før omkring næste år regner de med, og jeg føler lidt at 19m2 er lige lovlig meget for mig at starte ud med.

Jeg leder derfor efter en, der står I samme situation som jeg selv, der gerne vil ud og have kontor faciliteter, men alligevel ikke har helt de store behov – og som så kunne være interesseret I at dele et kontor med min virksomhed.

Prisen for hele kontoret er 5043,73kr ekskl. Moms om måneden (Som vi så ville dele imellem os, lige over..). Dette indebærer Servicepakke (mødelokaler, telefonpasning, reception, osv.) , Huslejen, Internet, og A/C varme og EL (Her får de fleste dog penge tilbage)..

Jeg selv vil hovedsageligt komme til at benytte mig af kontoret efter klokken 13.00 hver dag, da jeg jo stadig har min HHX uddannelse at passe, og vil nok sidde der til omkring 17.00-19.00 mandag-fredag.

Kontoret vil være ledigt i løbet af en måneds tid, da den nuværende ejer er flyttet og derfor opsagt. 

Er der nogen der kunne have interesse i dette, så kontakt mig meget gerne på mobil: 61306656 eller mail: brian@inmoto.dk ..

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 13:51

Hej Brian.

Jeg kunne meget godt være intresseret. Men kan kun komme to tre gange om ugen på kontort, men det lyder spændende du kan lige skrive en mail hvis det er på nicolai@mn-magic.dk eller ringe på tlf: 61856211.

Og så lige et side spring :) har vi fundet flere til ´´jyder til iværk´´

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 14:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder bare super..
Jeg giver dig lige et kald, og så kan du lige få kontakt til stedet dernede også.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)