|
Hej Aminoer.. Min søgen har varet længe, men jeg føler nu efterhånden at den er ved at være ovre. Jeg har fundet frem til et lækkert 19m2 kontor ved IT-innovation Vejle (Ligger på Havneparken 2). Med til kontoret hører, mødelokaler, et stort auditorium, telefonpasning, reception, osv.. Samt der ligger en stor og flot kantine som IT-innovation Vejle deler med en Kursusafdeling. Der er dog lige den hage ved det, at de ikke har nogen ledige kontorer på under 19m2, før omkring næste år regner de med, og jeg føler lidt at 19m2 er lige lovlig meget for mig at starte ud med.
Kontoret vil være ledigt i løbet af en måneds tid, da den nuværende ejer er flyttet og derfor opsagt.
Er der nogen der kunne have interesse i dette, så kontakt mig meget gerne på mobil: 61306656 eller mail: brian@inmoto.dk .. |
Hej Brian.
Jeg kunne meget godt være intresseret. Men kan kun komme to tre gange om ugen på kontort, men det lyder spændende du kan lige skrive en mail hvis det er på nicolai@mn-magic.dk eller ringe på tlf: 61856211.
Og så lige et side spring :) har vi fundet flere til ´´jyder til iværk´´
Bliv gratis medlem