Okay så er jeg med :-) Du kan blot sende dit link til mig i en PB, så skal du nok komme med alligevel. |
Man kan så ikke sende dig en pb...?
Okay så er jeg med :-) Du kan blot sende dit link til mig i en PB, så skal du nok komme med alligevel. |
Man kan så ikke sende dig en pb...? |
Det lyder skørt, har ellers fået mange beskeder :-) |
Har nu prøvet flere gange og får hele tiden at vide, at denne funktion har brugeren slået fra. |
Martin>> Har du slået en pop killer til for så er det derfor... Se her: http://www.amino.dk/forums/t/185106.aspx Mvh Kristian |
Det tror jeg ikke Kristian, har kun forsøgt mig med iPhone og mener ikke der er pop-up killer på den... |
Jeg har udfyldt skemaet :) Jeg kunne ikke finde ud af at sende en PB - er det kun for plus-medlemmer? |
Som nævnt ønsker vi ikke de reelt indholdsløse "Jeg har tilmeldt mig" indlæg. Kontakt trådstarter for at gøre opmærksom på jeres eventuelle tilmelding. Vi har igen slettet flere "Jeg har tilmeldt mig indlæg". For at undgå, at flere fristes til at poste "Jeg har tilmeldt mig" indlæg, er tråden nu låst. På forhånd tak for jeres forståelse. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn