Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop Opdatering

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Billig-Magento:
Og det vil aldrig tage 30 timer at skifte over til Magento + han får et meget pænere design.

Det tager også mange timer, hvis der skal laves og programmeres et unikt design i magento, og du er lige så dårligt stillet i Magento, hvis du skal opdatere fra en gammel version.

Men det er rigtigt, at man med fordel kan tage udgangpunkt i et standard design, der bliver løbende opdateret, og man dermed spare en masse tid.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:50

Billig-Magento:
Og det vil aldrig tage 30 timer at skifte over til Magento + han får et meget pænere design.

Nej det vil tage ham mere end 30 timer at først lære et nyt system og derefter skulle flytte sine 300 produkter over i et nyt system. Og det med et pænere design, er jo smag og behag. Så jeg har stadigvæk lidt svært ved at se hvad din reklame skulle hjælpe trådstarter med ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 08:13

Jeg er selv skiftet fra Prestashop til Magento lidt før jul.

Er meget positiv efter skiftet, det var forholdsvis nemt at sætte op.

Jeg satte selv magento op og designet, fik dog hjælp af Kristoffer Hjerrild til at flytte kunderne over fra prestashop til magento...
Han gjorde et super stykke arbejde til en fornuftig pris :-) 

Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Billigmagento Skrevet kl. 10:39

Lærer det nye system? Magento er det nemmeste CMS at lærer.

Oprette produkter? Udtræk produkter i XML eller CSV opload til magento servern? Tager maks en time...

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 11:16

Billig-Magento:

Oprette produkter? Udtræk produkter i XML eller CSV opload til magento servern? Tager maks en time...

Helt enig, Magento er nemt og brugervenligt

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 14:24

Martin Hedegaard:

Billig-Magento:

Helt enig, Magento er nemt og brugervenligt

Tror også Magento er et godt system, men valgte allerede for 2 år siden Prestashop, og regner også med at fortsætte med Presta, da jeg jo efterhånden kender det ret så godt.

Vil bare gerne høre andre med mere forstand på teknikken end jeg har, før jeg siger ja til at lade min leverandør starte forfra (NÆSTEN) med en ny version af Prestashop til os, da jeg syntes det er lidt træls at skulle lave næsten samme investering igen efter kun 2 år!

Er faktisk rigtig glad ved vores shop, men har desværre nogle nye moduler som ikke kan med den ældre version af Presta.

MVH

Flemming 

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 19:57

Flemming Ørts:
Er der nogen der kan fortælle mig lidt om det kan være rigtigt at det tager 30 timer at opdatere en sådan Prestashop?

Det er umuligt at svare på ud fra dit oprindelige indlæg (har ikke læst alle svar i denne tråd). Men det kan meget vel være rimeligt. Det afhænger helt af, hvad forudsætningerne er.

F.eks.:

Har du et speciallavet design og er det et krav, at det efter opdateringen er identisk i udseende med det nuværende?

Har du fået lavet rettelser til core-filerne i PrestaShop (f.eks. speciel funktionalitet, der ikke kunne kunne løses med et modul)?

Hvor mange specielle moduler bruger du, og er de lavet til seneste version, eller skal de kodes om?

Udover ovenstående, så skal der ske to opgraderinger af din shop, den første er manuel, og den næste kan måske laves vha. autoupgrade (og når det går galt med autoupgrade, så starter man forfra med en manuel opgradering. Og det skal altså laves af nogen, der ved, hvad de har med at gøre). Dertil kommer test efter endt opgradering for at sikre, at alt virker.

Jeg mener ikke, du kan klandre din leverandør for, at der er sket en så voldsom stor udvikling med PrestaShop på to år - du bør i stedet glæde dig over, at du har et shopsystem, som der udvikles massivt på og som derfor ikke bare dør en langsom død, som det er er ved at være tilfældet med f.eks. OsCommerce, som var det hotteste hotte, da jeg åbnede webshop i 2009.

Om timeantallet er rimeligt eller ej, er umuligt at tage stilling til ud fra dine oplysninger. Vi ved jo heller ikke, om din leverandør tager 200 kr. eller 1000 kr. i timen - det er jo heller ikke uvæsentligt:-)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)