Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommer der en lockuot?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tror i de danske lærer bliver lockoutet, og i så fald hvor langt tid?

Jeg tror 2-3 uger, efter forhandlingerne i dag. Er de ikke kommet særligt meget tættere på et forlig..

Lærene bliver ved med at komme med foreslag, men KL vil ikke give sig.

Hvis lockouten varer i 14 dage, bliver en lejrskole for min årgang, aflyst..

Tror du på en lockout?

• Der kommer ingen lockout (23,1%)
  • Lærene bliver lockoutet i 2-3 dage (15,4%)
  • Lærene bliver lockoutet 2-3 uger (61,5%)
  • Totalt antal stemmer: 13
Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 16:44
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:52

Da det ikke ser ud til at de kan nå hinanden ved forhandling, er der nok ikke nogen vej udenom et regeringsindgreb. Hvornår det så kommer tør jeg ikke gætte på, da det vil have ret store konsekvenser for især ét af regeringspartierne. Så de vil nok forsøge at skubbe det foran sig i så lang tid som muligt.

Men der er ingen der er tjent med at lærerne ikke er i arbejde, og slet ikke at eleverne ikke får undervisning, så nogen bliver jo nødt til at gøre noget.

Så kan man de råbe lige så meget om den danske model som de vil, men der er kun tabere i en langvarig konflikt på dette område. Så hvis de kunne nå at flække et indgreb sammen inden påske, ville det være det optimale. Men det kan de næppe.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Jun 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Tekstforfatter Skrevet kl. 16:54
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:43

jeg tror ikke regeringen vil lave indgreb på nogle ganske få dage, men heller ikke lade den løbe så længe at eksamener kommer i vanskeligheder. Mit gæt nok 2-3 uger. KL som sådan har nok ikke det store hastværk - men det er jo ikke dem som bestemmer, de sparer mange penge under konflikten og så nok gerne lærenes pengekasse tømt

Jeg tror SF er dem der har det sværest her. R har også mange lærere blandt medlemmer og stemmer, men kan klare et lille slag på det her, det kan SF ikke, og de er givet meget lidt glade for at skulle stemme et indgreb igennem, specielt et indgreb der nok læner sig op ad KL, men der kan regeringen jo overraske

SF har landsmøde 4. maj og jeg tror, hvis der skal gribes ind, så vil de meget gerne ha det er gledet lidt i baggrunden inden de dage - så ca 20 april er et godt bud for indgreb. Surt med lejerturen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)