Skriver lidt som det fanger min opmærksomhed.
-
FRAMES!!!!! (need I say more?)
-
Hvorfor bruger du en ramme midt i, så du får en vertikal schrollbar på indholdet på forsiden, istedet for at schrolle hele siden?
-
Billedet med
Dankort og Visa
logoet har ikke fået fjernet det hvide imellem dem, og måske komprimeret lige rigeligt. Efterlader et lidt sjusket indtryk.
-
Kunne godt bruge en større forskel på Produktoverskrift og
links.
-
Hvorfor skal der være en blå ramme om nogle billeder, men ikke andre? (Fem billeder på forsiden har ikke en blå ramme, 3 har blå ramme)
-
"OnMouseOver" farven i den horisontale menu er lidt mørk.
-
Siden er designet ret smalt. Det giver et lidt presset look. Men det er nok mest en smagssag.
-
Varelisterne er bredere end den frame de skal være i. Det betyder der kommer både horsintale og vertikale schrollbars... Det er ikke et hit.
-
Kunne godt tænke mig nogle lidt lysere farver. Den grønne er meget stærk, og kan godt virke en smule tung. Det er også den farve der har den største kontrast på siden, og dermed slås med billederne om opmærksomheden.
-
Jeg synes dine billeder er ganske fine. jeg ville måske overveje at gå ind og fritlægge dem.
Angående forsiden ville det være godt med eet klart og tydeligt startpunkt. Et tilbud eller noget i den retning. Der er markeret med en font og en farve, så det er helt klart det første der fanger opmærksomheden. Dit nuværende forsidebillede kan godt bruges, det skal måske bare lysnes lidt, og behandles så varerne træder mere frem, og bænken og græsset kommer mere i baggrunden.
Det var lige lidt småpunkter frit fra leveren, håber du kan bruge det til noget :-)
Mvh.
Mathias