Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER App programmør til iOS

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en programmør til en App til iOS, som jeg har arbejdet på igennem et stykke tid. Det er i første omgang til Smartphones, men det kan komme på atale at det skal kunne benyttes på en tablet.

Du må meget gerne være freelance, nyuddannet, studerende eller lign. Bare du har styr på selve opgaven. Målet er at ha' App'en klar inden sommer 2013.

Da jeg ikke har ubegrænsende midler, så har jeg forskellige forslag til finansieringen af programmeringen, men dette aftales nærmere ved aftaleindgåelse.

Hvis du synes det kunne være noget for dig, så smid en besked, så tager vi snakken derfra og aftaler nærmere.

Hilsen Karsten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 61
Fra  APPudvikleren Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Jeg har med interesse læst dit indlæg, og er af den overbevisning at vi godt kan hjælpe dig med dit projekt inden for tidsrammen. Det er de færreste iværksættere der har de store midler - og derfor kan vi sagtens finde ud af en god finansieringsordning. 

Du kan se mere om os på vores hjemmeside http://appudvikleren.dk, hvor du også kan specificere dit projekt yderligere med henblik på et mere præcist tilbud.

Venligst, Mads
appudvikleren.dk 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)