|
Tillykke med fødselsdagen Amino!
Lige siden jeg stødte på denne side i December 2011, har jeg kommet her - hver dag. Jeg turde ikke tænke på hvor jeg var i mit liv i dag, hvis jeg ikke havde stødt på Amino. Tillykke :-D.
|
Tillykke med fødselsdagen Amino! Lige siden jeg stødte på denne side i December 2011, har jeg kommet her - hver dag. Jeg turde ikke tænke på hvor jeg var i mit liv i dag, hvis jeg ikke havde stødt på Amino. Tillykke :-D. |
Vi er mange, mange danskere, der kan takke dig for, at Danmark klarer sig hæderligt igennem finanskrisen. For med Amino giver du os en unik mulighed for at være på forkant med udviklingen som nation. TAK! |
Tillykke Martin, og resten af teamet! :) Selv er jeg stadig ganske spæd herinde, men jeg værdsætter al den sublime hjælp og viden, jeg har fået indtil videre! Og jeg glæder mig selvfølgelig til de forliggende år :)! Cheers! |
Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring
Ja og Amino har aldrig kørt så smooth. Martin
|
Hej Martin Jeres succes er helt fortjent. Godt gået. Keep on the great work. God påske til dig og alle Aminoer. Hilsen Rolf Høegh |
Kæmpe tillykke til dig Martin og til alle der er med til at gøre Amino til Danmarks bedste forum! |
Tak for det bedste iværksætter forum, ever! Et stort tillykke skal også lyde her fra solrige Thailand af ;) |
Kristian Ole Rørbye
Stort tillykke herfra til hele Amino teamet! Mvh. |
Stort tillykke og tak for de mange gode tiltag. |
Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.