Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny web shop. Besøg, men ingen køb, hvad mangler der?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 5. Feb 10
Indlæg ialt: 14
Fra  cibumic.dk Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ny web shop. Besøg men ingen køb, hvad mangler der?

Hej Aminoer.

Jeg har for mindre end 5 dage siden lanceret min første webshop. www.cibumic.dk

Jeg har fået sat google analytics op, og har arbejdet med SEO. Jeg er med relevante søgeord gået fra en side 12 palcering på google til side 3. Så det er naturligvis The never ending story, hvor jeg hele tiden prøver at blive bedre til at SEO optimere min web shop. Men da jeg ikke kan vente til mit site er kommet på første siden i google, har jeg brugt penge på google adwords for at få kunder i butikken.

Jeg kan med google analytics se at der har været en del inde på sitet, men der er ikke genereret noget salg endnu. Jeg ved ikke om det er helt naturligt for en ny shop, men jeg syntes der skal gang i butikken. Jeg kan se at ca 2 procent af de besøgende har forladt shoppen på checkout siden, hvilket jeg tolker som om de har været meget tæt på at købe, men af en eller anden grund har ombestemt sig? Jeg har som betalingsmetode paypal. Endnu ingen direkte kort betaling, som jeg tror kan være en del af grunden til manglende ordre.

Jeg ville gerne have betaling med kort, men PBS har på nuværende tidspunkt været igang med at behandle min ansøgning i mere end 6 uger. Så jeg afventer at PBS får snøvlet sig færdig. Jeg håber euroline snart komemr på banen igen. (de har midlertidig lukket for nye web shop kunder)

Jeg har gået og tænkt meget over hvad der mangler for at få folk hele vejen igennem min webshop. Mit produkt (japanske kokkeknive) er jeg ret sikker på er konkurrance dygtig på både pris og kvalitet. Så det er forhåbnetlig ikke det der får kunderne til at fravælge shoppen. Jeg vil meget gerne have jeres input til hvad der mangler. Er der nogle helt basale eller åbenlyse ting som ikke er på plads, eller som mangler? Eller er der tale om nogle tweeks som vil øge sansynligheden for et salg?

Mvh Michael

www.cibumic.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)