Hej Aminoer, Vi har lige fået en større bestilling på vores shop, på ca. 100 Kr. Ordren stammer fra Irland, og der er bestilt en god blanding af vores forskellige produkter til diverse modeller.
Betalingen er foretaget med et mastercard. Yderligere tilbyder vi slet ikke levering til andre lande end Danmark, Norge, og Sverige. Og vores shop er kun sat op til Dansk sprog.
Håber der en venlig amino som kan give et svar på dette :)
MVH |
Går ud fra at der skal stå 100.000 kr og ja - det er typisk svindel med den slags, dog vel ikke så ofte via Irland, men hvorfor ikke. Pengene trækkes tilbage og du ser dem aldrig og heller ikke varen - dog ville man mene at politiet i Irland kunne reagere MEN - er vi sikre på at kreditkortet går til en Irsk bank?
Jeg ville - uden at ha forstand på det (som så ofte) tage fat i min egen bank og høre hvad de kan udlede ud fra kreditkortet - evt hvilken konkret bankkonto det er tilknyttet - og måske ad den vej høre den bank hvad den ser i det.
Ellers ville jeg skrive til dem og sige tak for ordren og gøre opmærksom på at I normalt ikke handler med udlandet men at der i så fald skal ske forudbetaling af beløbet ved direkte overførsel til din firmabankkonto. Så slutter ordren nok der, men vi fik ikke afklapset snyderen (som vi frygter det er) - og er han ærlig vil har forstå at det er en usædvanlig ordre og at bankoverførsel er rimelig
vh