Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan ... sælges?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

I forbindelse med en auktion på noget inventar som jeg skulle bruge så ejer jeg nu derudover en større frankeringsmaskine. Det er et ordenligt monstrum som er beregnet til en større virksomhed da den har en kapacitet på 200 breve i minuttet.

Er der nogen som har forslag til hvor det vil være bedst at sælge sådan en ting?

Efter lidt søgning på nettet fandt jeg en vejledende udsalgspris i england i 2010 på ca 56.000kr. For at den fungere så skal den omregistreres hos producenten for ca 2000kr og laves en serviceaftale. Desuden skal der oprettes en portokonto hos postdk, men det er gratis.

Umiddelbart tror jeg ikke på dba og guloggratis da større virksomheder nok ikke køber sådanne maskiner der. Jeg har overvejet auktioner som f.eks. Lauritz og damonline, men så er man jo ikke sikret noget minimum beløb og det koster % i salær. Jeg har ikke kæmpe store forventninger om en pris, men alt andet lige så er den penge værd, hvis man kan finde den rigtige køber.

Håber i kan komme med nogle gode ideer.

/Rasmus

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:49

Hej Rasmus

Hvorfor skriver du dog ikke i overskriften, hvad du gerne vil sælge? Det kunne da være, det bragte nogle købere på banen?

Fra Århus
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:54

Fair nok pointe :-)

Nu er mit indlæg ikke fordi jeg tænkte jeg ville finde en køber herinde, så det var ikke mit primære fokus. Det er nok de færreste iværksættere som har brug for at frankere 200 breve i minuttet. (men okay.. skal selvfølgelig aldrig sige aldrig) :-)

... fremfor frankeringsmaskine er bare for at vække en interesse da frankeringsmaskiner ikke er det mest sexede emne :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)