Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

arbejde som trappevasker / ejendomsservice??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg går med en tanke om jeg rigtig gerne vil være selvstændig. men tør ikke rigtig springe ud i det da jeg lige er blevet far og er på dagpenge og de stopper mig med deres hav af regler og så er pengene ikke rigtig der så mit spørgsmål er. kan man starte sit ejet firma bruge sin privat bil og arbejder som selvstændig i et andet firma. så man arbejder for dem så man har ca de 12000 udbetalt i løn?

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er sikker på at kunne tjene 12.000 ved at arbejde ( være konsulent ?? ) i det andet firma, hvad er så problemet med A-kassen ?? Du kan ikke arbejde og få dagpenge.

Hvis du er registret som selstændig men kun har et firma du arbejder for, skal du ikke forvente at SKAT vil accepter det, da det så ses som et lønmodtager forhold.

Har jeg forstået dit spørgsmål rigtigt ?

Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

inden du bliver selvstændig, kunne det være en god ide at undersøge markedet.

Er der firmaer derude der er interesseret i at leje en ude fra. Er der nok firmaer.

Er der nok at lave. Har de samarbejdspartner der gør det ekstra svært at komme ind.

Forbered dig bedst muligt, så du også gør det nemmere for dig selv at være forberedt på at løse en problemstilling.

feks. de siger de har ikke så meget at lave, så kan du spørge om du ikke må efterlade et visitkort eller sende mail med info, hvis det skulle vende.

vh

mester-mo:-)

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm du har forstået det nogen lunde. det jeg gerne vil er jeg starter som selvstændigt finder mine ejen kunder men samtidig for at havde noget ekstra så finder et firma der hvad kalder man det underleverandør som laver deres opgaver jeg sender en regning til dem de sender den videre til deres kunde

Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mohammed nu ved jeg der er utroligt mange der går ned inden for det fag fordi de gør det så billigt som muligt jeg har dog nogen kontakter på forskellige ejendomme som vil prøve at se om de ikke istedet for en ansat som ikke laver en skid måske vil ha mig når jeg starter som selvstændig til at passe deres ejendom.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)