Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til tilbud

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg går med en tanke om at blive selvstændig, Men har et lille spørgsmål om der er utrolig mange der snakker om at sende tilbud til ejendomme med tilbud på ejendomsservice trappevask osv. men hvordan laver man ´dem man skal sende til folk?? nogen som kan sende et eksp til min mail på de forskellige ting som til tilbud og til at lave regninger.

Fra Århus
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Fra  Mobilize Me Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Måske du kan skyde en genvej ved at sælge ind til ejendomadministratorer - det er virksomheder som administrerer ejendommene for ejerne.

Det er også disse virksomheder som skaffer håndværkere når noget skal laves, som laver flyttesyn og sender rykker ud.. altså alt hvad der har med ejendommene af gøre de administrerer.

Det var blot en tanke - ved ikke om de bider på.. men det var da et konkret forslag og et forsøg værd :)

Held og lykke

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Oxe & Co Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Gør det! Wink Bliv selvstændig ... Det er skønt og så befriende at arbejde i egne rammer, med egne mål og for egen kraft. Så go for it!

Når det så er sagt, så skal du være varsom med "standarder". Du kan godt gøre dig et stykke baggrundspapir, men du skal skrive tilbuddene personligt HVER gang. Så kunderne mærker du har gjort noget ekstra netop for dem.

Det kan så faktisk godt sættes i nogle rammer, så du ikke skal remse dine evner og det, der gør netop din virksomhed særlig attraktiv, op hver gang. Her er vi verdensmestre i al beskedenhed her i Oxe & Co. Hvis vi kan hjælpe, kan du handle dig til et klippekort her i huset ... og det kan være givet godt ud at ofre lidt skillinger på at få lavet det materiale, der skal ud til kunderne, med gode, stærke argumenter, ensrettet brevlinje m.m.

Du skal kigge på flere elementer omkring det signal, du sender: Mailsignaturen, kuverterne, tilbudsbrevet, ordrebekræftelsen og .... naturligvis, faktura'en. På alle disse delelemnter bør du holde en fast linje.

Send mig evt en pm på ho@oxeogco.dk, så skal jeg sende dig et par eksemplarer, der viser noget om mulighederne

Mvh Henrik Oxe - Oxe & Co - 2218 1220 - ho@oxeogco.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)