Hej, Som overskriften siger, så søger vi et seriøst og professionelt firma der kan hjælpe os med et tilbud på at udføre SEO-optimering af vores hjemmeside. Jeg prøver med et indlæg her på Amino, da jeg forgæves har prøvet at kontakte et par firmaer direkte uden at få svar tilbage på vores henvendelse... så enten tæller de deres penge, gider ikke opgaven eller?? Whatever, så er det vi søger følgende: * Rådgivning omkring optimering af vores hjemmeside som netop et blevet opdateret rent designmæssigt. * Udførelse af SEO-arbejde, linkbuilding mv. således at vi performer bedst muligt på vores 8 - 10 udvalgte søgeord. Alt arbejde forventes udført korrekt uden hurtige smutveje og genveje, som vi risikere at Google efterfølgende vil straffe os for. Allerede i dag har vi, efter bedste evne, udført lidt optimering på siden og vi ligger da også rimeligt til på nogle af vores søgeord, men vi vil gerne gøre det endnu bedre. Så hvad søger vi? Gerne et langt og stabilt samarbejde - hvordan det skal være i praksis ved jeg ikke - om det skal være pakkeløsning, klippekort, timebasis efter behov eller noget andet. Så skriv gerne med hvad du kan tilbyde os? God week-end. |
Jacob:Alt arbejde forventes udført korrekt uden hurtige smutveje og genveje, som vi risikere at Google efterfølgende vil straffe os for.
Hvis det er formuleringen kan jeg godt forstå du har svært ved at finde seriøse SEO-firmaer. Den skal du præcisere langt mere, da du med den formulering næsten umuliggør arbejdet. Betyder det at du KUN vil have SEO-firmaet bruger metoder der er i orden i forhold til Googles retningslinjer? For så skal du jo huske at medregne at prisen er en hel del dyerere, and hvis man bevæger sig i den grå zone.
Du kan i øvrigt aldrig være sikker på Google ikke straffer dig, lige gyldig hvordan SEO´en udføres, da ingen kender Googles algoritmer og filtrer i morgen.
Så det er vigtigt du er opmærksom på at der altid er en vis risiko for at blive straffet, lige gyldigt hvad du gør. Derfor skræmmer du nok nogen firmaer væk, hvis du stiller krav, som ingen seriøse firmaer vil garantere at kunne opfyldes.