hej amino jeg skal bruge 400 kr hurtigst muligt og har ikke nogen penge at bruge er der nogen måde at tjen 400kr på under 4uger uden at skulle bruge penge? og har prøvet at søge job
hej amino jeg skal bruge 400 kr hurtigst muligt og har ikke nogen penge at bruge er der nogen måde at tjen 400kr på under 4uger uden at skulle bruge penge?
Det er koldt udenfor, og sneen ligger mange steder på fortove, så fodgængere risikerer at falde. Skal du tjene 400 kroner indenfor den næste måned, så gå fra dør til dør og tilbyd de husejere, som ikke får taget sig sammen til at få ryddet fortorvet ordentligt, at du vil gøre det for 20 eller 50 kr.
Der skal selvsagt ikke mange farbare fortorve til, før du har tjent dine penge - ja måske mange flere end det. :-)
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
- Udfør arbejde i dit nabolag: Eks. skovle sne for hele gaden, 25-40 kr. pr husstand. pr. dag, rive græsplæner så de er forårsklar... find selv på flere.