Jeg er en ung frisk fyr, som fylder 20 år her 1. april og søger nu et arbejde, ville også prøve her. Jeg er iværksætter som bla. driver www.DitCover.dk og er ved, at starte en shop mere :-) Første omgang er det vigtigt jeg finder noget, så jeg kan dække mine udgifter Jeg er næsten lige stoppet som økonomielev hos Penta Shipping, hvor jeg var i 8 måneder. Skulle måske have stoppet noget før, men vi fik en snak her i marts og der blev vi enige om, at jeg skulle stoppe, så jeg kunne komme videre med noget jeg gerne ville og imens jeg stadig er ung. Jobbet blev for meget det samme og sidde helt stille 37,5 timer om ugen, ja det er ikke mig(Med mindre det er uhyrt spændene) :-) Vil gerne have et job, hvor jeg kan få erfaringer med noget, som jeg kan bruge i min egen virksomhed indenfor bl.a. Marketing, Sociale medier eller i den retning. Så kunne det også være noget helt andet, som f.eks. noget med kundekontakt i en kaffebar eller lign. Kan godt lide ansvar og det motivere mig, til at yde noget mere. Erfaring fra mine virksomheder: Erfaring fra mine jobs/skole: Kvalifikationer: Jeg søger alt fra 4-37 timer om ugen. Grunden til, at jeg søger et job er for og få nogle erfaringer med. Så skal det selvfølgelig også være med til, at dække de faste udgifter til husleje osv. Bor i København S(Amagerbro metro st.) og er klar på rejse en del vej for mit job. Har gennem de sidste 3 år haft ca. 1 time til skole og arbejde. Hvis det rette job dukker op, flytter jeg da også gerne tilbage Jylland eller måske helt til Thailand :-) Kan kontaktes på mail: lasse@lasselykke.dk - tlf. 20547084/28180493 - Skype: LykkeMedia Med venlig hilsen Lasse Lykke-Sørensen |
Ung frisk fyr, søger nye job udfordringer 4-37 timer! :)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)