Salg af privat-købt udstyr til egen enkeltmandsvirksomhed
Tilmeldt 20. Feb 15
eller du mener ved sidstnævnte at hvis jeg ingiver det som varerkøb EU så indgiver den bare "moms " alligevel som var det på ?
varen er jo bare købt og betalt i dec. det kan jeg ikke indtaste på anden hvis så det er lidt kompliceret "Eksempel" i princippet er der:Faktura d. 19. Dec. 2014
Betalt. den 22 dec 2014
(italienere skriver bare ikke moms på, regning viser ikke noget om det ihvertfald - er det bare deres skyld?
Virksomhed starter pr . 1 januar 2015
nu skal jeg posterer det, og jeg er lost.... jeg vil bare have det videre på nemmeste ikke mest bekostlige måde
Svar
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
det kan jeg slet ikke følge det du skriver. Find en der vil se papirene eller tage de som privat køb og sælg til virksomheden til helt samme pris du selv gav
Svar
Tilmeldt 20. Feb 15
ja det var lidt kompliceret skrevet, dog hvordan sælger jeg til mig selv? postering, altså hvordan indgiver jeg selve købet i sig selv i Dinero ,
Svar
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
som alt andet køb fra en privat - køb af vare uden moms og betaling via bank
Svar
Tilmeldt 20. Feb 15
dog uden moms når vi taler pmv ?
Svar
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
ja helt klart alt uden moms
Svar
Tilmeldt 20. Feb 15
mar.kevin92
Fra
Idun Skandinavia
Skrevet
21-02-2015 kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
okay det vil jeg prøve på Dinero driller lidt med den rubrik, det er ihvertfald helt vildt som du hjælper ! man kan næsten ikke tro at det er en person der kan nå at hjælpe så mange! mange tak herfra! MVH
Svar