Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Storkøkken service

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har nogle gode bud på, hvilke selskaber der yder service på storkøkkenmaskiner i det midtjyske, uden at de skal være købt hos dem?

Grunden til at jeg skal bruge en servicetekniker, er at jeg har en ældre konvektionsovn, som slår fra når den når op omkring de 180-200 grader, for så ikke at kunne tændes igen før den har stået og kølet af i 20-30 minutter, hvilket jo ikke er helt brugbart når nu ovnen helst skal kunne bruges hver dag, fra om en uge.

Havde en elektriker ude for at installere den, da der jo skulle et stik på den, og efter han havde brugt ca 2 timer, samt et par opkald til det firma der har serviceret ovnen tidligere (som desværre ligger et par timer væk, så de er for dyre at få ud, da de skal have betaling for kørsel også) var det desværre det længste han kunne komme med den, uden decideret viden om sådanne ovne og deres opbygning.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:23

Hvilket mærke er den? Zanussi?

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 21:23

Det er en Rational CD101 (nok ca 20 år gammel)

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 21:26

Kaj brøgger som holder til i ry/ silkeborg han kan hjælpe med alt. tlf. 26732328

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 21:28

Thor Andersen:
Kaj brøgger som holder til i ry/ silkeborg han kan hjælpe med alt. tlf. 26732328

Har du en ide om hvad han tager i timen?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:31
Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 21:32

nej men ved han er til at snakke med og han er bestemt ikke i den dyre ende... kaj hjælper gerne iværksættere men det er selvfølgelig ikke helt gratis. han er en rar ældre herre der har massiv erfaring også har han et stort brugt lager .

alternativt hvis du slet ingen penge har er at søge i dit netværk mod at  du laver lidt mad til dem... man må husle lidt som iværksætter også :-) :-)

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 21:34

Mark:

JK Bjerre
Jørgens Storkøkkenservice

Det er ren google, da jeg ikke er fra den egn. 

De 2 er desværre fra vestjylland, og igen bliver det nok for dyrt med transport hvis de skal bruge 2-3 timer på landevejen ialt.

Det skal være omkring viborg/silkeborg, og kan ikke finde nogen, ud over de store landsdækkende (hvor det så måske tager 4-5 dage før en ny ukendt kunde bliver prioriteret)

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 21:36

Thor Andersen:

nej men ved han er til at snakke med og han er bestemt ikke i den dyre ende... kaj hjælper gerne iværksættere men det er selvfølgelig ikke helt gratis. han er en rar ældre herre der har massiv erfaring også har han et stort brugt lager .

alternativt hvis du slet ingen penge har er at søge i dit netværk mod at  du laver lidt mad til dem... man må husle lidt som iværksætter også :-) :-)

Jeg må prøve at give ham et kald imorgen.

Desværre er mit netværk ikke så stort, så kender ikke lige nogen der arbejder inde for det fag, det nærmeste jeg kom, var den elektriker der har brugt et par timer på den nu.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 18:29

Nevermind - jeg havde læst midtjysk som nordjysk - beklager

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)