Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer haves makker søges..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg har 3 gode ideer men ikke har miderne til at få dem op og stå ( det er da ærlig snak ) derfor søger jeg  en god makker som har udrette noget før, gerne tæt ved Vejle.

Krav til en kommene makker.

1. Du skal være 100% seriøs og ærlig.
  2. Du skal  kunne holde på mere en  god hemmelighed.
  3. Du skal have den fornødene kapital minimum. 200.000 Kr. gerne mere.

Da det er meget svært at skulle fortælle om noget som ikke må komme ud før tiden håber jeg at dette kan hjælpe dig lidt på vej.

Lidt om min ideer.

Nr. 1. Er noget med vand.

Nr. 2. Er noget med reklame. ( En ide som ikke er set før i reklame verden )

Nr. 3. Er noget med ejdomshandle .

Har du kendskab til noget af disse ting er det jo et exer stor plus.

Håber at høre fra en som har mod på at starte med en af disse ting.

Hvis dette har fanget din interesse  kan du e-mail til mig på Larsboe@ofir.dk

Hilsen Lars.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:30

Giv os en grund til at kontakte dig, fortæl hvem du selv er ? Hvad har du af baggrund, hvor meget kapital ligger du selv? Hvordan forventer du partnerskabet skal fungerer - fuldtid? Fritid? deltid?

Skal der oprettes selskab? Vil der kommende nye ideer løbende du gerne vil vende og udvikle med din partner?

Ja du skal sådan set bare sælge dig selv hvis du vil have gode og seriøse henvendelser.

Tilmeldt 23. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:54

Hej Martin.

Tak for dit brev. Jeg vil selvfølgelig skive noget mere om mig selv på det tidspunkt at der kommer en loyal og seriøs samarbejdespartaner  i sigte.

Alt det om der skal oprettes et selskab og med nye ideer, det er jo noget som man snakker om når man mødes, og taler om disse ideer.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:06

Hej Lasse..

Jeg tror bare du får lidt nemmere ved at finde en seriøs samarbejdspartner hvis du fortæller lidt mere detlajer omkring dig selv.. Ikke nødvendigvis din idé (jo okay - nok lidt mere)..
Men ellers bare om dig og hvad du vil i fremtiden, og har lavet førhen.. Alt sådan noget..

Selvfølgelig skal du have lov til at holde din idé for dig selv indtil du finder en partner, men pas på du ikke sidder med kortene alt for tæt på kroppen.. Så er det også svært at blive taget seriøst af de der måske kunne have interesse.

Tilmeldt 23. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:49
Hej Brian. 

Ja det har du nok ret i, Jeg vil lige tænke lidt over hvad jeg lige skal tilføje.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)