Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der inkassofirma eller advokat, der køre efter no cure no pay ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et problem med betalingen fra en kunde. beløbet det drejer sig om er 2x15000 kr i tøj og 10.000kr (ink moms)

Da min virksomhed ikke er særlig stor og kassen er lav, ville jeg høre om nogen kender en advokat eller inkasso firma der køre efter no cure no pay modellen.

Vil tro at et enkelt brev fra en advokat vil være nok, men i tilfælde af det ikke er, så er jeg villig til at køre sagen helt ud, da jeg er træt af at de har lovet mig det gang på gang men der ikke er kommet noget endnu.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes givetvis flere - men her er et eksempel http://www.advodan.dk/om-advodan/produkter/inkasso-no-cure-no-pay.aspx

Forvent dog at de tager sig godt betalt, eftersom det er dem der løber hele risikoen. Intrum Justita har en model, hvor man betaler et mindre årligt beløb og så tager de sig af inkassoforløb til meget billige penge..

Vores egen advokat Steen Fosvig bor i Farum - han har speciale i erhvervsret og håndterer også Inkasso sager til fornuftige priser..

http://advokatfirmaet-fosvig.dk

Han er iøvrigt sin vægt værd i guld, hvis der er nogen, som har brug for en god advokatforbindelse.

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 110
Fra  FlexAir A/S Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv neminkasso.dk, billigere bliver det vist ikke og det virker som kompentente og seriøse folk der står bag.

Der ligger også en gratis skabelon til hvordan du selv kan lave forarbejdet med rykkerskrivelse inden advokaten skal tage over.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har netop ført den første samtale med neminkasso.dk og vil gerne rose dem/ham for god service og hjælp. 

Tak for forslaget.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg anbefaler ligeledes tcms/transcom

Vi benytter dem selv og det løber normalt ret uproblematisk. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)