Er der nogen som har fundet den kanp? |
Den sektion som hedder "Aktive" er nyeste indlæg og svar ser det ud til.
Måske man skulle lave en som kun indeholdt helt nye indlæg også?
Den sektion som hedder "Aktive" er nyeste indlæg og svar ser det ud til. Måske man skulle lave en som kun indeholdt helt nye indlæg også? |
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
Prøv og kig op i højre hjørne. Der ser du: Indlæg du ikke har læst |
Den dur ikke når dem man hr trykket på, så hvis man kommer tilbage igen, er de forsvundet.. det er nitte.! |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
- Hørt også umiddelbart mit største savn indtil videre... Ellers ser det hele skam fint og nydeligt ud, nærmest helt dannet - det skal nok blive godt ;-) |
// Jesper Skov
Hej, Jeg får vist nok de seneste tråde og svar, når jeg kigger på dette feed i min reader: "saugstrup" skal I nok erstatte med jeres loginnavn? Ellers prøv frem med RSS-knappen i bunden af de forskellige sider.
|
Ja, og undskyld at jeg skrev som anonym. Den bærbare havde ikke fattet at jeg havde logget rigtigt ind på desktoppen!?! |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Det er da rart at høre at min oversigt er savnet :) hvis der fortsat er behov for den i det nye system, så skal jeg gerne lave den igen. Alternativt kan det være at vi på sigt kan overtale Joachim til at lave en underside her på Amino der fungerer på samme måde (jeg går dog ud fra der er rigeligt at se til lige nu). Er det udelukkende den ugentlige oversigt der savnes? |