Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med medlemsside

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

xHEINx:
Jeg har implementeret s2member på Kongressen.com. Her er der dog kun tale om medlemmer på ét niveau - dvs., at alle medlemmer kan se alt, men princippet i det plugin er forholdsvist enkelt og nemt at gå til.

Tak for svaret.

Fed side! Det er enkelt at overskue - der skal bare betales for det hele. Den kunne godt ligne den side, som jeg er ude efter. Min vil dog være mere med videoer - og det er jo så næste problem - hvor skal de hostes?

Jeg takker for de rigtig gode svar, og håber gerne på mange flere inputs.

Mange hilsner
Mads

 

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Formuler Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Fed side! Det er enkelt at overskue - der skal bare betales for det hele. Den kunne godt ligne den side, som jeg er ude efter. Min vil dog være mere med videoer - og det er jo så næste problem - hvor skal de hostes?

Hvis du bare knytter et billede til hvert indlæg, så billedet bliver tilknyttet til forsiden, vil videoen jo stadig være "låst" i indlægget.
Kongressen.com er - mener jeg - hosted af Danhost, men billigere løsninger som One.com burde også kunne bære løsningen.

Har du ellers nogen spørgsmål, er du velkommen til at sende mig en pm/mail

Kh Anders

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)