Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Amino på plads - Kan du se en fejl?

Side 17 ud af 18 (177 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

MetteSkagen:

For at det ikke skal være løgn, så får jeg nu 2 indlæg af ALLE svar på alle de tråde jeg er tilmeldt. Eftersom det er nyt må det være noget i kan fikse, selvom i ikke kan fikse at jeg får mine egne svar to gange.

Ja min mailboks bliver også bombarderet med dubletter i øjeblikket .....

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 16:16

Martin Thorborg:

Business:

Nå, men nu når jeg er i det humør Big Smile

Kunne man overveje at begrænse pladsen til signaturer?

Imo er det ved at tage lidt overhånd, når man kigger på sin skærm og det hele er signatur (Læs: lidt overdrevet) i efterhånden større og større forsøg på at gøre sin forretning bemærket. Jeg vil gerne slå fast, for at undgå misforståelser, at jeg intet har imod at man bruger sin signatur til at gøre sig synlig, men det bliver lidt rigeligt, når et indlæg med 1 linie fylder næsten hele min skærm i 1280x1024.

Bare et forslag....

Du kan faktisk selv bestemme om du vil signaturer, du kan klikke dem væk i "Ret profil".

Dbh Martin

Ja ok....fair nok. Det var nu ikke fordi jeg ville have dem helt væk, for jeg bruger dem jo også indimellem. Det var mere for at de måske kom tilbage til et rimeligt niveau.

Ingen tårer herfra, men det var bestemt et forsøg værd ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:45

Business:

Martin Thorborg:

Business:

Imo er det ved at tage lidt overhånd, når man kigger på sin skærm og det hele er signatur (Læs: lidt overdrevet) i efterhånden større og større forsøg på at gøre sin forretning bemærket. Jeg vil gerne slå fast, for at undgå misforståelser, at jeg intet har imod at man bruger sin signatur til at gøre sig synlig, men det bliver lidt rigeligt, når et indlæg med 1 linie fylder næsten hele min skærm i 1280x1024.

Bare et forslag....

Du kan faktisk selv bestemme om du vil signaturer, du kan klikke dem væk i "Ret profil".

Dbh Martin

Ja ok....fair nok. Det var nu ikke fordi jeg ville have dem helt væk, for jeg bruger dem jo også indimellem. Det var mere for at de måske kom tilbage til et rimeligt niveau.

Ja det er svært at gøre alle tilfredse, selv når folk kan vælge selv, er det galt ;-)
Signaturerne er begrænset til 256 tegn og det er vel egentlig ok.

Dbh Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 16:52

Martin Thorborg:

Business:

Martin Thorborg:

Business:

Bare et forslag....

Dbh Martin

Ja det er svært at gøre alle tilfredse, selv når folk kan vælge selv, er det galt ;-)
Signaturerne er begrænset til 256 tegn og det er vel egentlig ok.

Dbh Martin

Ja jeg ved godt at det lyder som om, at intet er godt nok. Det er nu slet ikke tilfældet ;o) - Alt i alt er det jo et super site, så misforstå mig ikke. Man kan altid gøre det bedre og jeg kan godt forstå at du er ved at være lidt træt. Der var mange bugs fra starten, så I har sikkert haft nok at se til. Når I engang får overskud, så ville en rigtig søgefunktion ikke være dårlig (nej, jeg må vist hellere stoppe) 

250 tegn er sikkert ok, men hvad så med store billeder? De tæller vist ikke med.Indifferent

Tillykke med et godt site og et godt sted at markedsføre dine andre projekter. Det bliver forhåbentligt også bedre og bedre besøgt....

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 16:54

Til orientering: Det tog ca. 10-20 sekunder fra jeg trykkede ok på ovenstående indtil den faktisk opdaterede (appropos performance)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:23

Mange af de ting der bliver nævnt er jo blevet nævnt igen og igen og igen, jeg er sikker på at Martin og crew godt er klar over disse bugs og arbejder på højtryk for at få dem rettet.

Lad os give dem lidt luft så de kan arbejde i fred, og så prøve at kigge sitet igenem om 2 måneder igen, så er jeg sikker på der er sket langt mere end hvis vi fortsat plager dem med de samme bugs igen og igen.

Business:
Til orientering: Det tog ca. 10-20 sekunder fra jeg trykkede ok på ovenstående indtil den faktisk opdaterede (appropos performance)

Jeg oplever aldrig dette, på trods af at jeg sidder på en meget dårlig forbindelse midlertidig pga. en flytning.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:18

Business:

Det er sgu underligt, det oplever jeg aldrig og jeg arbejer fra mange forskellige forbindelser.

Dbh Martin
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 19:21

Jeg må bare være født under en uheldig ip-adresse ;o(

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 21:30

Sune Christesen:
Amino har i forbindelse med flytningen til Community Server fået to nye hurtige dedikerede servere, som selv hver for sig er langt hurtigere end den ene server der tidligere hostede siden. Det er dedikerede servere, så de hoster ikke andet end Amino - dermed heller ingen snegle

Jeg kan bekræfte at de servere som http://www.activewebs.dk har leveret er nogle fantastiske bæster som hardware-mæssigt mere en rigeligt kan håndtere Amino.

Så hvis der er problemer med performance, hvilket jeg personligt ikke har oplevet - især ikke efter service pack 3 til Community Server - så er det ihvertfald ikke serverne der har skylden.

"Indlæg I dag" bygger på en indbygget mekanisme i Community Server, som er blevet ændret i den service pack der er lagt på i sidste uge. Det har betydet at den ikke helt opdaterer som den skal. Det skyldes formodentlig at der er kommet noget caching på, som ikke var der før. Jeg måtte desværre lige snuppe et par dage i sengen med en forkølelse, men jeg skal få kigget på det asap. Jeg bruger den selv, så det har høj prioritet :)

Oxkjær:
Ja min mailboks bliver også bombarderet med dubletter i øjeblikket .....

Problemet med dubletterne er kendt, og vi kan løse det på kort sigt. Men vi undersøger pt. hvorfor det opstår. Det skyldes sandsynligvis at der går kuk i nogle af de "jobs" Community Server står og afvikler med mellemrum, derunder mailhåndteringen.

MetteSkagen:
Jeg kan stadig ikke sende PM'er eller mails til folk, ingen kan få mail, men at sende PB det er lidt random - nogle gange lykkes det og andre gange ikke.

Det skulle være udbedret - er der nogen der har problemer med at sende mails/PB stadig? 

Martin Tygsen:
Mange af de ting der bliver nævnt er jo blevet nævnt igen og igen og igen, jeg er sikker på at Martin og crew godt er klar over disse bugs og arbejder på højtryk for at få dem rettet.

Vi har en liste og der bliver arbejdet på højtryk for at lave det forum, som gør flest Amino'er glade ;)  Det er dog et super stykke arbejde i gør for at melde fejl tilbage til os, så vi kan få det lavet. Det ville være så surt, hvis vi aldrig hørte om de problemer der kunne afholde nogen fra at bruge Amino. Så det er selvfølgelig super hvis man tjekker om en bug allerede er registreret, men ellers vil vi meget gerne høre hvad vi kan gøre bedre.

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 21:42

Måske skulle I lave en 'stickytråd' med de kendte bugs, så den var tydelig for alle........."in your face tydelig"Wink

Side 17 ud af 18 (177 indlæg)