Amino har i forbindelse med flytningen til Community
Server fået to nye hurtige dedikerede servere, som selv hver for sig er langt hurtigere end den ene server der tidligere hostede siden. Det er dedikerede servere, så de hoster ikke andet end Amino - dermed heller ingen snegle
Jeg kan bekræfte at de servere som http://www.activewebs.dk har leveret er nogle fantastiske bæster som hardware-mæssigt mere en rigeligt kan håndtere Amino.
Så hvis der er problemer med performance, hvilket jeg personligt ikke har oplevet - især ikke efter service pack 3 til Community Server - så er det ihvertfald ikke serverne der har skylden.
"Indlæg I dag" bygger på en indbygget mekanisme i Community Server, som er blevet ændret i den service pack der er lagt på i sidste uge. Det har betydet at den ikke helt opdaterer som den skal. Det skyldes formodentlig at der er kommet noget caching på, som ikke var der før. Jeg måtte desværre lige snuppe et par dage i sengen med en forkølelse, men jeg skal få kigget på det asap. Jeg bruger den selv, så det har høj prioritet :)
Ja min mailboks bliver også bombarderet med dubletter i øjeblikket .....
Problemet med dubletterne er kendt, og vi kan løse det på kort sigt. Men vi undersøger pt. hvorfor det opstår. Det skyldes sandsynligvis at der går kuk i nogle af de "jobs" Community Server står og afvikler med mellemrum, derunder mailhåndteringen.
Jeg kan stadig ikke sende PM'er eller mails til folk, ingen kan få mail, men at sende PB det er lidt random - nogle gange lykkes det og andre gange ikke.
Det skulle være udbedret - er der nogen der har problemer med at sende mails/PB stadig?
Mange af de ting der bliver nævnt er jo blevet nævnt igen og igen og igen, jeg er sikker på at Martin og crew godt er klar over disse bugs og arbejder på højtryk for at få dem rettet.
Vi har en liste og der bliver arbejdet på højtryk for at lave det forum, som gør flest Amino'er glade ;) Det er dog et super stykke arbejde i gør for at melde fejl tilbage til os, så vi kan få det lavet. Det ville være så surt, hvis vi aldrig hørte om de problemer der kunne afholde nogen fra at bruge Amino. Så det er selvfølgelig super hvis man tjekker om en bug allerede er registreret, men ellers vil vi meget gerne høre hvad vi kan gøre bedre.