Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Amino på plads - Kan du se en fejl?

Side 16 ud af 18 (177 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Business:

Der er ofte performance issues på Amino...... deler I server med en snegl? Wink

Amino har i forbindelse med flytningen til Community Server fået to nye hurtige dedikerede servere, som selv hver for sig er langt hurtigere end den ene server der tidligere hostede siden. Det er dedikerede servere, så de hoster ikke andet end Amino - dermed heller ingen snegle :)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:17

Sune Christesen:
Business:

Amino har i forbindelse med flytningen til Community Server fået to nye hurtige dedikerede servere, som selv hver for sig er langt hurtigere end den ene server der tidligere hostede siden. Det er dedikerede servere, så de hoster ikke andet end Amino - dermed heller ingen snegle :)

Hmmm.... jamen så må det jo være softwaren.... (problemet eksisterer jo)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:21

Business:

Jeg har endnu ikke oplevet at amino er sløv, jeg oplever tit det samme som dig hvor et indlæg ikke vises med det samme, men det tror jeg ikke har noget med serveren at gøre.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:25

Business:

Sune Christesen:
Business:

Den er helt ny for mig. Efter opdateringen i sidste uge kører den vildt hurtigt, så mon ikke det er hos dig fejlen ligger?

Dbh Martin
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 15:36

Martin Thorborg:

Business:

Sune Christesen:
Business:

Den er helt ny for mig. Efter opdateringen i sidste uge kører den vildt hurtigt, så mon ikke det er hos dig fejlen ligger?

Dbh Martin

Det ville være nærliggende at tro, men jeg oplever det ikke i andre sammenhænge.

Nogle gange er det hvis man klikker sig tilbage fra en tråd, til oversigten. Andre gange er det hvis man fx, klikker på "indlæg i dag" eller andet. Søgninger tager jo pr. definition tid, så det er ikke de 'hårde' søgninger jeg mener. Det er de steder, hvor man ville forvente at det gik 'pænt stærkt' ;o)

Anyway...hvis jeg er den eneste der oplever det, så er den jo ikke så meget længere ;o)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 15:42

Nå, men nu når jeg er i det humør Big Smile

Kunne man overveje at begrænse pladsen til signaturer?

Imo er det ved at tage lidt overhånd, når man kigger på sin skærm og det hele er signatur (Læs: lidt overdrevet) i efterhånden større og større forsøg på at gøre sin forretning bemærket. Jeg vil gerne slå fast, for at undgå misforståelser, at jeg intet har imod at man bruger sin signatur til at gøre sig synlig, men det bliver lidt rigeligt, når et indlæg med 1 linie fylder næsten hele min skærm i 1280x1024.

Bare et forslag....

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 15:45

Og så den sidste, så I får lyst til at slå mig ihjel.....

"Indlæg i dag" er ret langt bagefter med at vise indlæg i dag  *dukker mig lige og løber hurtigt væk*Big Smile

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:05

For at det ikke skal være løgn, så får jeg nu 2 indlæg af ALLE svar på alle de tråde jeg er tilmeldt. Eftersom det er nyt må det være noget i kan fikse, selvom i ikke kan fikse at jeg får mine egne svar to gange.

Jeg kan stadig ikke sende PM'er eller mails til folk, ingen kan få mail, men at sende PB det er lidt random - nogle gange lykkes det og andre gange ikke.

Det ville være rart hvis der stod (1) ud for min indbakke når der er nye beskeder.

Ind imellem kan jeg ikke besvare indlæg, den siger fejl på siden og det er også random.

Og ja, det hele går meget meget langsomt i forhold til det gamle system.

Det er da utroligt at der ikke findes noget ordentligt software som ikke er fyldt med bugs der irriterer brugeren. Man skulle tro at med alt det der findes på nettet så skulle der dog være noget der virkede ordentligt...*suk*
Det er sgu da træls i skal bruge så meget tid på fejlretning - og vi på fejlfinding...

Mette

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:08

Business:

Nå, men nu når jeg er i det humør Big Smile

Kunne man overveje at begrænse pladsen til signaturer?

Imo er det ved at tage lidt overhånd, når man kigger på sin skærm og det hele er signatur (Læs: lidt overdrevet) i efterhånden større og større forsøg på at gøre sin forretning bemærket. Jeg vil gerne slå fast, for at undgå misforståelser, at jeg intet har imod at man bruger sin signatur til at gøre sig synlig, men det bliver lidt rigeligt, når et indlæg med 1 linie fylder næsten hele min skærm i 1280x1024.

Bare et forslag....

Du kan faktisk selv bestemme om du vil signaturer, du kan klikke dem væk i "Ret profil".

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:09

Business:

Og så den sidste, så I får lyst til at slå mig ihjel.....

"Indlæg i dag" er ret langt bagefter med at vise indlæg i dag  *dukker mig lige og løber hurtigt væk*Big Smile

Det er en cache der opdateres lidt for langsomt, Joachim har lovet at kigge på det når han står op af sin sygeseng.

Dbh Martin
Side 16 ud af 18 (177 indlæg)