Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting til Wordpress + Woocommerce shop

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen.

Vil du sende mig en PM ang. de sider du har hostet? Jeg vil gerne lige tjekke hastigheder m.v. hvis det er ok?

Jeg har en side i WP og med WooCommerce som jeg skal have flyttet, da den kører alt for trægt på nuværende host. Jeg synes at webhosting.dk ser fornuftigt ud, og på deres side kan man lige tjekke hvor mange domæner der ligger på "min" server, og her ser det ud til at jeg er i en kasse med over 13.500 .dk domæner!!

Mvh

Jacob

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også haft bøvl med W3 Total Cache. Bedre oplevelser med WP Super Cache. Det kunne være en måde at forsøge at forbedre performance på.

En anden mulighed er at smække CloudFlare foran.

Kan din udbyder sige noget om, hvad det er, der maxer ressourcerne ud? Er det MySQL, PHP?

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tim,

jeg har en blog hostet hos Meebox til 10 kr pr. md, og den kører fint. Jeg har forhørt mig ang. hosting af webshop, og får anbefalet en prof.løsning startende fra 99 kr pr. måned. De billige webhoteller er ikke gearet til webshop, da en sådan vil køre alt for langsomt. Jeg kan anbefale Meebox, da jeg kun har haft gode oplevelser med dem, og supporten har altid været i top.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)