Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer/Fotograf til design af ungdomstøj. Gerne med en lidt udfordrende/provokerende stil

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 32
Fra  DinTanktop.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Nu er jeg ikke helt sikker på at denne tråd er i det rigtige forum, men jeg prøver nu alligevel. 

Vi er i gang med at få det sidste på plads til at starte en webshop. Vi har næsten leverandøren på plads og vi mangler en person som har lyst til at designe 5-10 prints til ungdomstøj. Vi har ikke det store budget, da vi er helt nye iværksættere, men vi tænker at hvis man laver et print som vi kan bruge, kan man få sit navn, initialer eller hvad man lige synes på printet. 

Det er tøj henvendt mest til unge mænd, som godt kan lide tøj fra den lidt billigere ende og ikke tænker så meget på mærkevarer, da vi laver vores eget mærke. 
Vi tænker at designet på printene skal være noget med f.eks. damer, biler, e.l. Noget som fanger de unge mænds interesse. Vi henvender os mest til den mainstreame del af ungdommen, og det er en niche vi er i gang med at starte op.
Derfor skal vi kun bruge 5-10 prints lige nu, men forventer at vi ekspanderer i forhold til hvor stor succes det bliver. Fiasko er ingen løsning Wink

Printene kan være alt fra kun tekst, sort/hvid/grå print eller med alle farver. 

Lidt om os:

Vi er to friske fyre på 18 år, som går på Haderslev Handelsskole.
Vi er meget ivrige for at få startet vores egen virksomhed, og derfor vil vi gerne prøve med en niche, hvor idéen kommer ud fra et problem vi selv har haft.
Vi går på økonomilinjen på HHX, så derfor er vi meget fokuseret på denne del, hvilket godt kan være en ulempe for os. 

Hvis i ikke lige er den designer vi leder efter, men derimod kender et sted vi kan gå til for mere hjælp, er det selvfølgelig også værdsat højt.

På forhånd tak

Magnus Løv Andersen og Morten Mathiesen 

DinTanktop.dk - Her sælger jeg og min partner tanktops til mænd. 

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Fra  DinTanktop.dk Skrevet kl. 11:13

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Fra  DinTanktop.dk Skrevet kl. 19:48

Den får lige en chance til med endnu et lille bump

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Fra  DinTanktop.dk Skrevet kl. 12:57

Bump.
For aller sidste gang

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)