Kære Aminoer! Min bror og jeg har for nyligt startet vores egen webshop op. Den hedder Lundstrom Store. Vores helt store ambition er med tiden at udvikle en eksklusiv side, der sælger eksklusivt tøj inden for street stilen. Vi har lige nu 5 brands repræsenteret og er på jagt efter flere, vi mener passer godt ind i vores webshop. Jeg har lagt et link til vores side i bunden af indlægget. Men under denne proces med at få sat Lundstrom Store på benene, har min bror og jeg fået en stor interesse for design, og hvilke ting vi synes holder, og hvilke der ikke holder. Vi har derfor besluttet at undersøge muligheden for at få startet eget tøjmærke, hvor vi kan udfolde nogle af alle de idéer, vi har fået under processen. Vi vil selvfølgelig sælge vores tøj i vores webshop. Vores tanker omkring mærket er ikke endnu et mærke, der blot designer et tryk og sætter på en t-shirt eller en sweatshirt. Vi vil gerne selv designe vores egen pasform og modellen på t-shirten eksempelvis og bygge den op omkring et mønster. Vi vil gerne lægge vægt på enkelte og elegante detaljer. For at sammenligne lidt vil vi gerne op at ligge, hvor Wood Wood og Norse Project ligger. Men da vi er helt nye i faget, ved vi ikke rigtig, hvor vi skal starte, og hvordan vi skal komme i gang. Her ville jeres hjælp være virkelig værdifuld! Vi er i tvivl om følgende: - Vi er på jagt efter et gratis eller billigt tegneprogram, hvor vi kan lave Vector Tegning. - Vi skal have fundet en producent, der gerne vil dele ud af sin erfaring og er ret åben for nye idéer og tiltag. - Vi ville sætte stor pris på en masse gode råd fra jer! Mange hilsner Magnus & Mikkel http://lundstromstore.com |
Jeg vil tro at i kommer til at betale en masse dyre lærepenge hvis i forsøger at designe og lave pasform uden hjælp fra en designer/konstruktør. Det er komplicerede sager og jeg ville nok som minimum få en freelance konstruktør til at hjælpe med pasform når i er færdige med at designe.
Med hensyn til produktion kan jeg hjælpe med kontaktoplysningerne til en fabrik i Kina som laver kvalitets produktioner til rimelige penge i små oplag. 50 stk min. pr design i en farve og 25 stk. pr design ved flere farver.
God fornøjelse med projektet
Mvh Jens