Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vejledning omkring opbygning af website og generel start af virksomhed!?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er en dreng på 20 år, der sammen med min bror længe har haft en intention om at starte en virksomhed.

Nu har vi så konceptet, som stemmer overens med vores kompetencer, en hjemmeside som sammen sætter billige-rejser fra start til slut.

Altså en samlet pakke på rejser primært i Europa.

Konceptet lyder enten på, at kunden kommer til os med et tilbud eller måske allerede har bestilt en rejse og en pris på denne, det skal vi så forsøge, at slå. Vi har begge gennem længere tid virkeligt haft succes med at sammensætte væsentligt bedre rejser (både kvalitetsmæssigt og prismæssigt) end hvad familie og venner lige havde planlagt.

Samtidig skal kunden også bare kunne bestille en sammen sat rejse ved os.

Vi ønsker at starte stille og roligt, hvor de første kunder naturligvis vil være bekendte og venner, vi vil simpelthen starte med at undersøge, om der er et marked for vores koncept.

Til det skal vi bruge en hjemmeside, og vi har selvfølgelig nogle ideer til hvorledes den skal se ud. Men hvad koster det at få en til at lave en hjemmeside det vil fremstå, som et kvalitets produkt, og derved give en tryghedsfølelse?

Vi er helt grønne på dette punkt, hvad vil de cirka koste? Er der nogle der kender nogle gode "hjemmeside lavere"?

Desuden vil jeg meget gerne bede om nogle gode råd og generelt, hvad jeg skal være opmærksom på under opstart?

Med Venlig Hilsen

Mikkel

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)