Hej, For et par dage siden fik jeg en idé af en helt ny og anderledes måde at handel på nettet på. Jeg er fuldstændig uerfaren indenfor programmering af software osv, men har erfaringer indenfor marketing, salg osv. Den basale idé er at kombinere to eksisterende ting til én. Jeg vil selvfølgelig ikke afsløre ideen, men jeg ved at jeg skal bruge en softwareudvikler/ it geni til løsningen af opgaven. Er der nogle af jer, der har nogle gode råd til hvordan jeg kan sælge, eller selv gennemføre projektet, eller måske har en anden form for råd? På forhånd undskyld for indlægget, da dette er en lidt irriterende en af slagsen.
|
Hej Christian,
Der er nok en årsag til, at ingen har svaret på dit indlæg.
Ideer er nemlig intet værd, hvis man ikke vil give noget af dem og ideer udvikler sig overhovedet ikke, hvis man holder det hele for sig selv.
Hvad ville du selv svare, hvis du sad med kundskaberne og nogen søgte din hjælp, men de intet fortalte dig?
Husk, det er din ide og det er dig, der brænder for den. Andre gider altså ikke stjæle den og prøve at gøre den til deres, for alle hører om lukrative ideer hver eneste dag, men de færreste har evnen, lysten, energien eller pengene til at føre dem ud i livet, men de bidrager gerne med inputs til at gøre ideen endnu bedre og udvikle den - men det har du jo sørget for ikke vil ske.
Så enten åbner du op for posen og får nogle fede inputs og noget interesse fra andre eller også spilder du bare din tid ved at vente på svar.
God vind!