Jeg har startet en blog omkring gaveråd. Vi hjælper den besøgende med at finde inspiration til gaver. Det går fornuftigt og vi har allerede tjent de første penge på siden. Nu vil jeg rigtig gerne have din hjælp! Hvad kan gøres bedre? - Selvfølgelig kan der skrives flere artikler/indlæg og det arbejder vi hele tiden på. I finder bloggen www.gaveraad.dk I forsøget på at skaffe nogle flere besøgende har vi lanceret en brevkasse, hvor folk kan stille spørgsmål og få inspiration til konkrete "gaveproblemstilling" det skulle gerne give nogle flere longtail søgeord som vi kan blive fundet på. I finder brevkassen her og kom gerne med kommentar til denne også. tak |
Fin side og fedt at der allerede er lavet de første salg. Siden er ret enkel og ret simpel at finde rundt på.
Jeg tror du iht. konverteringen af de besøgende der nu måtte komme, ville være at lave om på designet så det ligner en webshop lidt mere. Pt. ligger det for meget en blog. (det er også okay hvis det er meningen)
Jeg ville fjerne selve dropdown funktionen og lave en horisontal venstre menubar nedad med disse kategorier.
God vind med projektet. P:)