Hej Adele. Da dine hjemmesider er meget ens, vil jeg holde mig til det overordnede og kommentere på dette.
Først og fremmest vil jeg sige, at logo og navn på hjemmesiden fremgår meget lidt. Alt-i-en butikkens logo virker useriøst og som rent legetøj der sælges, husk at det der virker mest troværdigt sælger bedst.
Begge din sider er for mig overfyldt med tekst på startsiden. For mig skal startsiden være meget velkommende og stille og roligt. Den skal give et indtryk af sidens indhold uden at være alt for prangende.
I stedet for alt det tekst på forsiden, kunne man evt. indsætte en mindre illustration med 3 trin der viser hvordan virksomheden fungerer, eller hvad grundprincipperne er. Så kunne man selv gå ind og læse mere om dette, hvis man ønskede det.
I frohold til venstre side, er der for mig også alt for meget information. Enkelte knapper, der kunne lede videre til ekstra information havde været rigeligt. En knap der sagde nyhedsbrev, en post danmark knap, et billede af dankort logoet el. lign. Hvis det da overhovedet er nødvendigt at have disse ting placeret i den side.
Ellers virkede siderne nogenlunde optimalt, specielt topmenuen på sexetshop virker godt.
Men igen, pas på at startsiden ikke virker uoverskuelig, så man bare hurtigt springer videre til næste hjemmeside.
Mvh. Morten