Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til begge mine 2 Webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hjælpsomme Aminoer

Hvis du har tid eller lyst ønsker jeg og få feedback på begge mine 2 webshop!

www.altienshop.dk

www.sexetshop.dk

De er mere eller mindre ens og håber ikke det gør noget jeg smider begge 2 sider på...  

Mvh Adele

Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Skrevet kl. 20:58

Er der slet ingen der nogle svar, eller holder i bare weekend ?

Tilmeldt 2. Feb 10
Indlæg ialt: 20
Fra  Pandi Web ApS Skrevet kl. 21:27

Altienshop:
Overordnet udmærket overblik, men enkelte grafiske elementer (heriblandt logo og facebook-banner) kunne godt trænge til en grafisk overhaling.

Der kunne godt søgemaskineoptimeres på titler og adresser

Fint checkudflow, men der er lige en fejl i en variabel ved kurven: text_shipping_estimate

Der kunne godt laves mersalg i kurven (andre kunder købte også)

Sexetshop:
For meget tekst på forsiden, flere billeder og produkter op top

Venstremenuen alt for uoverskuelig

Vis kurv skal være mere synlig, man skal klikke 2 gange for at komme til kurven i toppen (der hvor det er logisk at trykke)

Fint checkudflow, men igen kunne der godt laves mersalg

:) 

Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Skrevet kl. 07:12

Mange tak for feedback.!

Er der andre der gider og har tid/lyst til og give feedback.?
Tager gerne imod ALT kritik, og også gerne ros.

Há en god dag!

Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Skrevet kl. 20:55

Var der slet ikke andre der havde lyst til noget at side ?

Fra Herning
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Adele. Da dine hjemmesider er meget ens, vil jeg holde mig til det overordnede og kommentere på dette. 

Først og fremmest vil jeg sige, at logo og navn på hjemmesiden fremgår meget lidt. Alt-i-en butikkens logo virker useriøst og som rent legetøj der sælges, husk at det der virker mest troværdigt sælger bedst. 

Begge din sider er for mig overfyldt med tekst på startsiden. For mig skal startsiden være meget velkommende og stille og roligt. Den skal give et indtryk af sidens indhold uden at være alt for prangende. 

I stedet for alt det tekst på forsiden, kunne man evt. indsætte en mindre illustration med 3 trin der viser hvordan virksomheden fungerer, eller hvad grundprincipperne er. Så kunne man selv gå ind og læse mere om dette, hvis man ønskede det. 

I frohold til venstre side, er der for mig også alt for meget information. Enkelte knapper, der kunne lede videre til ekstra information havde været rigeligt. En knap der sagde nyhedsbrev, en post danmark knap, et billede af dankort logoet el. lign. Hvis det da overhovedet er nødvendigt at have disse ting placeret i den side. 

Ellers virkede siderne nogenlunde optimalt, specielt topmenuen på sexetshop virker godt.

Men igen, pas på at startsiden ikke virker uoverskuelig, så man bare hurtigt springer videre til næste hjemmeside.

Mvh. Morten

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 22:22

altienshop.dk

- Logo'et er ikke så godt, ville jeg nok skifte

- Få et unikt favicon

På den anden shop

- Ville jeg droppe reklamerne i buden af siden.

- Få et unikt favicon

Mvh Lasse

Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Skrevet kl. 17:45

Tusinde tak for jeres svar, alt hvad der bliver skrevet vil jeg tage til efterretning og forbedre mine sider.

/adele

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 17:57

Jeg er meget enig i mange af de andres kommentarer. Jeg har lige lidt ekstra dog:

1. SEO 

Få styr på det helt basale onpage SEO. Du har nogle meget intetsigende title tags og meta descriptions. Det er dem der sælger dine produkter i SERP(søgeresultaterne på google). 

2. Design

Du er ikke konsistent med valg af font. Se f.eks. teksten her: http://sexetshop.dk/dildo-klit-stimulator og her: http://sexetshop.dk/close2you-sextoys

Jeg ville gøre indkøbskuven i toppen af siden meget tydligere. Det er ærgeligt, hvis folk skal lede efter den når de gerne vil til at betale for dine produkter. 

Dine "Læg i kurv" knapper på især sexshoppen ser noget sammenklæmte ud og falder i med designet i farvevalg. Prøv at splitteste med nogle knapper i andre farver. F.eks. Grøn. (og gør gerne det samme på altmuligt shoppen)

Synes også din menu på især sexshoppen er lidt utydelig. Jeg ville bruge en anden farve til de lilla knapper og droppe gradienten på i menulinien.

Og så lige en lille reklame: Jeg har netop startet et ugentligt nyhedsbrev med super gode tips og tricks til at øge salget for webshops, se mere her: shoptips.dk

Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Skrevet kl. 20:10

Mikkel Kongsfelt - Tak for din feedback. Ja det med SEO har jeg meget at lære, Så jeg skyndte mig og tilmelde dit nyhedsbrev.

Mikkel Kongsfelt:
og droppe gradienten på i menulinien.

Men Mikkel, kunne du måske uddybe lidt mere hvad du mener med det du har skrevet her?

Mikkel Kongsfelt:

1. SEO 

Få styr på det helt basale onpage SEO. Du har nogle meget intetsigende title tags og meta descriptions. Det er dem der sælger dine produkter i SERP(søgeresultaterne på google). 

2. Design

Du er ikke konsistent med valg af font. Se f.eks. teksten her: http://sexetshop.dk/dildo-klit-stimulator og her: http://sexetshop.dk/close2you-sextoys

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)