Jeg er ved at være i den afsluttende fase af min opstart af en webshop. Har haft stødt ind i en nogle forhindringer undervejs og er nået til den konklusion at det hele ville have været en del lettere hvis jeg havde haft en sparringspartner. Som man kan dele sine spørgsmål med hurtigt over skype f.eks. eller man kunne mødes med og snakke om strategier, markedsføring osv. Jeg søger helst en/flere der har opstartet deres egen webshop og er kørende, men det er nu nødvendigvis ikke et krav. Søger en/flere personer der brænder for det de laver og går op i det med "liv og sjæl" da jeg selv har det på den måde. Kort om mig selv: Er 23, læser finansøkonom i København. Har selv stået for det hele angående min webshop, fra webshoppen til produkter uden nogen tidligere erfaringer. Har gang i 2 projekter pt alene, det ene er en webshop og det andet er en portal der endnu ikke er færdig programmeret. Hvis i vil have mere information eller har nogle spørgsmål så skriv endelig. Ser frem til en snak. - Thomas |
Leder stadig efter en sparringspartner, det ville nok være ideelt hvis du kom fra København og var inden for nogenlunde den samme alder som mig selv, da vi lettere ville kunne hjælpe hinanden og mødes og diskutere strategi,markedsføring, seo osv.