Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandørsøgning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle Aminoer

jeg er ved at starte egen virksomhed med salg af bruddekjoler og selskabskjoler, jeg står og leder efter en kvalitets leverandør fra kina, thailand, indien eller lign, som har mulighed for at producerer efter efterspørgsel og som har nogle flotte designs.

Er der nogen herinde som kender til nogle eller ved hvor man kan få hjælp til at finde dem?

Jeg har før været inde på en masse af de der sidder med leverandøroversigter i asien, men synes at der er lidt uoverskueligt.

Desuden ville jeg hører om der var nogle der havde nogle gode råd til hvad jeg skal være opmærksom på, sår jeg skal starte egen virksomhed som skal handle med import vare?

Håber at der er nogle der kan hjælpe.

Hilsen KSl.

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:29
Hej

Prøv at tage en snak med Jesper Byskov fra http://www.importguiden.dk/.

Han kan svare på alle dine importspørgsmål og har leverandørsøgning som kernekompetence. Han har selv boet i Østen og har et stort netværk derude. Jeg kan varmt anbefale ham!

Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 11:55

Hejsa.

Her har du links til denne type producenter i KINA.

http://www.alibaba.com/trade/search?Type=SALE%2CAGENT%2CMISC&year=&month=&location=&keyword=&SearchText=wedding+dress&Country=CN&IndexArea=offer_en&CatId=0&srchLocation=&srchYearMonth=

(Når du bruger linket, så husk lige at få = tegnet med også)

Opret dig som bruger og kontakt de producenter som du syntes ser interessant ud, start med at fortælle om det du ønsker og få dem til at emaile komplet firma information, priser osv, så du har oplysninger om virksomheden.

SIKKERHED: Hvis du føler dig usikker på en producent i Kina, kan du kontakte den danske ambassade i Kina (søg på nettet), send dem en email at du er igang med at etablere samarbejde med producent og godt vil have dem til at tjekke om virksomheden er iorden og sund, og ikke en FAKE virksomhed som der er mange af. Det er gratis service fra ambassaden, jeg har brugt dem flere gange.

Good luck!

Hilsen, Claus Ovesen
Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:34

Mange tak for svarene.

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)