|
Jeg vil gerne kunne rette tekst i .pdf dokumenter - men Illustrator koster jo fanme en bondegård og så tit retter jeg ikke dokumenter - findes der noget software som jeg kan bruge i stedet for? Jeg har jo slet ikke brug for alle de funktioner de ligger i Illustrator... På forhånd tak Mette |
Andet end Illustrator?
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
Hvis du køber dig et Acrobat program - Acrobat Reader er ikke nok - har du mulighed for at ændre i tekst og grafik. Jeg har flere kunder hvor jeg har lavet en masterfil til annoncer og hvor de selv kan lave ændringer. Fungere fint, bemærk at du skal have fontene installeret på din comp. Gode hilsner |
Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft
![]() |
Nej det lyder meget rigtigt. Du kan evt. tage et kig på Foxit PDF editor http://www.foxitsoftware.com/pdf/pe_intro.php 99$ for en enkelt licens og jeg mener du kan downloade en demo af systemet og teste det før du beslutter dig for at investere. |
|
Du kan downloade en evalueringsversion fra deres hjemmeside. Den løber i 30 dage. Spar op og køb det - Det er uundværligt... |
|
Cute pdf er gratis, og den burde kunne klare de met basale ting. |
|
Tak - det skal jeg lige prøve :) Mette |
|
adobe reader er jo gratis som "reader" ... det er Adobe Reader Pro du skal have .... hvis du laver lange pdf dokumenter er den rimelig uundværlig... du kan jo også bruge MS word til at lave pdf dokumenter, der skal bare lige installeres et plugin... Men du ville rette i allerede eksisterende, så skal du have fat i Adobe Pro.... eller nogle af de andre programmer de andre nævnte... |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Bliv gratis medlem